//

Iphone 5 Verizon activeren zonder een simkaart

Iphone 5 Verizon activeren zonder een simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede morgen! Ik zit momenteel in New York en heb vandaag een Iphone 5 Verizon gekocht! bij de o zo mooie apple store 5th avenue ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-13, 05:22
Panadol Panadol is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Question Iphone 5 Verizon activeren zonder een simkaart

Goede morgen!

Ik zit momenteel in New York en heb vandaag een Iphone 5 Verizon gekocht! bij de o zo mooie apple store 5th avenue .

Omdat dit onverwacht was, heb ik geen Nano sim gekocht/meegenomen.

Nou vroeg ik me af of ik de Iphone aan kan zetten(eerste keer aanzetten) en al eventueel apps kan installeren zonder een activatie van de sim. (soort ipod mode). en dan later in Nederland mijn nano sim plaatsen zodat alles werkt.(bellen,sms,internetten ect)

het blijft toch een Amerikaans model en wil niet een of ander activatie/lock problemen krijgen als ik in Nederland ben.

(hier op het forum gelezen dat de verizon editie de beste keus is)

Met vriendelijke groet!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-13, 06:41
erictraanman erictraanman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Shenzhen
Berichten: 32
Standaard

goede middag (chinese tijd)

nee je kan de iphone niet activeren zonder simkaart.

ik zou u aanraden om te kijken of ze in Amerika ook prepaid simkaarten hebben en er daar 1 van aanschaffen zodat je hem nu kan activeren en dan iig kan gebruiken als (te dure) iPod en eventueel je amerikaanse beltegoed erdoorheen kan internetten.

er zal vast wel ergens een telefoonboer te vinden zijn die eventueel een normale simkaart voor je kan verknippen tot Nano simkaart.
dit gebeurt hier in china continue.... zijn gewoon van die simkaart knippers voor gemaakt.

Als u de iPhone in amerika activeerd zal dat geen gevolgen hebben voor wanneer je er een NL simkaart instopt.
ik moest voorheen regelmatig switchen tussen een China mainland simkaart en een Hong Kong simkaart en dat heeft geen gevolgen. dus datzelfde zal gelden voor een amerikaanse sim en nederlandse sim

hoop dat je hiermee voldoende info hebt.

Eric
  #3  
Oud 11-01-13, 08:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panadol Bekijk bericht
Nou vroeg ik me af of ik de Iphone aan kan zetten(eerste keer aanzetten) en al eventueel apps kan installeren zonder een activatie van de sim. (soort ipod mode). en dan later in Nederland mijn nano sim plaatsen zodat alles werkt.(bellen,sms,internetten ect)
Kijk eens in onderstaande draad, daar staan meerdere berichten over jouw vraag:

http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...rkt-ie-nl.html
  #4  
Oud 11-01-13, 09:09
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Call 1-800-MY-APPLE of 1-800 69-27753 Je ben toch in New York
In de US moet je misschien de 1 niet vormen
  #5  
Oud 11-01-13, 10:08
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Daarom hier een slotje
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten

Labels
iphone 5, nano sim, verizon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3 GS activeren zonder orginele simkaart Martijn23 iPhone algemeen 23 23-03-12 23:13
Iphone 4 activeren zonder orginele simkaart.Met IOS rowanxxz iPhone algemeen 6 07-09-11 22:17
hoe moet ik iphone activeren zonder simkaart? rubenpeters Archief 1 04-11-09 19:01
iPhone activeren zonder O2 simkaart duncanjb90 iPhone algemeen 1 26-10-09 08:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:54.