//

Iphone alleen optie 3 dagen mail via Exchange werkend

Iphone alleen optie 3 dagen mail via Exchange werkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn werkmail kan ik met Microsoft Exchange synchroniseren met mijn iPhone 5. Sinds een paar dagen lukt dat alleen met de " 3 dagen optie" ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-13, 17:28
NoudH NoudH is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard Iphone alleen optie 3 dagen mail via Exchange werkend

Mijn werkmail kan ik met Microsoft Exchange synchroniseren met mijn iPhone 5. Sinds een paar dagen lukt dat alleen met de " 3 dagen optie" en niet met de anderen (1 week, 2 weken, 1 maand, geen limiet). Ik krijg dan de foutmelding "kan server niet vinden". Zet ik de optie weer op 3 dagen berichten dan gaat alles weer goed. Heb al account verwijderd, koude start van de iPhone gedaan maar helpt ook niet. Wie weet raad hiermee ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-13, 20:36
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Toch eens navragen op het werk of men niet iets heeft ingesteld. Zou me niets verbazen.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Alleen optie configureren bij aansluiten Iphone op Itunes muffin82 iTunes 2 08-04-12 22:36
Windows: iPhone kan niet synchroniseren, iTunes geeft alleen herstel optie! bram-stokman iTunes 3 29-10-11 18:17
Exchange mail sinds gister niet werkend deuxani iPhone algemeen 1 06-08-10 15:17
iPhone: Wil alleen van iphone de ipod werkend krijgen gogo49 Jailbreak 23 22-06-10 20:54
Exchange koppeling dmv 'user certificate', hoe werkend te krijgen? frenkb iTunes 2 23-12-08 11:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.