iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Toetsenbord heeft eigen leven in div apps met I-phone 4 en IOS 6. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/133269-toetsenbord-heeft-eigen-leven-div-apps-i-phone-4-ios-6-a.html)

liem007 14-01-13 10:56

Toetsenbord heeft eigen leven in div apps met I-phone 4 en IOS 6.
 
Ik heb een I-Phone 4 met IOS 6.0.1
Sinds deze update doet het toestel vaak erg vreemd.
Het toetsenbord blijft hangen , sommige toetsen werken soms een poosje niet. Dit geeft problemen bij diverse apps zoals mail en twitter.

Ook gebeurt het dat er als ik probeer te typen er een reeks automatische aanslagen volgen. Als ik bv de bel functie wil starten wordt ipv daarvan de mail ( de app naast bedoelde toets)opgestart.

Uiteindelijk druk ik hem dan maar uit of schakel hem geheel uit en start opnieuw op.Vaak gaat het dan weer een poos goed.

Ik heb de telefoon al eens van scratch af aan opnieuw geinstalleerd, maar de problemen blijven. Wel zit er een screenprotector op het scherm.....

Heb dit probleem sinds de update naar ios 6, daarvoor nooit problemen gehad.

Iemand die dit herkend en een advies heeft hoe dit op te lossen.

jpwg001 14-01-13 11:28

Is het wel een goede screenprotector? Misschien geeft die de aanrakingen niet goed door...

liem007 14-01-13 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 (Bericht 868421)
Is het wel een goede screenprotector? Misschien geeft die de aanrakingen niet goed door...

Het is een screen protector die er al jaren op zit en nooit eerder problemen heeft gegeven.

suzuki2002 14-01-13 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liem007 (Bericht 868423)
Het is een screen protector die er al jaren op zit en nooit eerder problemen heeft gegeven.



Maar nu dus wel. Er af met dat ding

liem007 15-01-13 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 868498)
Maar nu dus wel. Er af met dat ding

De screenprotector is er nu af, maar problemen doen zich nog steeds voor.
Wie heeft de oplossing ??

besiktas97 15-01-13 10:50

Je zegt dat je iOS 6 hebt geïnstalleerd, bedoel je dan ook daarmee dat je dus iOS 6.0.1.
Want in de laatste firmware zit namelijk een bug fix in waarmee dit opgelost zou moeten worden.
Als je de laatste versie al hebt, dan raad ik je aan om je toestel te herstellen, zonder je reservekopie terug te zetten.
Kijk dit vervolgens eens aan of dit gaat werken.
Had je voor iOS 6 je toestel gejailbreakt ?

liem007 15-01-13 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door besiktas97 (Bericht 868615)
Je zegt dat je iOS 6 hebt geïnstalleerd, bedoel je dan ook daarmee dat je dus iOS 6.0.1.
Want in de laatste firmware zit namelijk een bug fix in waarmee dit opgelost zou moeten worden.
Als je de laatste versie al hebt, dan raad ik je aan om je toestel te herstellen, zonder je reservekopie terug te zetten.
Kijk dit vervolgens eens aan of dit gaat werken.
Had je voor iOS 6 je toestel gejailbreakt ?

Hoi,

Ik heb versie 6.0.1 en heb al eens de boel hersteld zonder reserve kopie, maar het probleem is daarmee nog steeds actief....??? En ik heb het toestel niet / nooit gejailbreaked


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.