//

Iphone4batterij

Iphone4batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Enige tijd geleden had ik een iphone5 gekocht ter vanging van mijn zwarte iphone4..deze gebruik ik nu samen met de witte iphone4 voor privé ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-13, 20:01
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard Iphone4batterij

Hoi
Enige tijd geleden had ik een iphone5 gekocht ter vanging van mijn zwarte iphone4..deze gebruik ik nu samen met de witte iphone4 voor privé en vast nummer..maar men vraag is de volgende e zwarte iphone4 ligt nu al bijna 4maand uitgeschakeld in de kast omdat ik hem bij houd als reserve telefoon(mijn vriend heefd een 4sen ik heb ook een simadapter gekocht.daarnet hem nog eens aangezet en de batterij staat nog op 54%.. Hij kan dus nog minstens 4 maand blijven liggen voor dat ie moet opgeladen worden.maar de vraag is..een lange tijd zonder bijladen is schadelijk of niet?vind niet echt iets op de zoekfunctie.grtjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-13, 20:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Tis beste om af en toe eens de batterij op te laden, een batterij is zoals bij een wagen, als je die niet regelmatig start/oplaad dan heb je het na xxx tal tijd steken .
  #3  
Oud 14-01-13, 22:47
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Batterij zou normaal moeten blijven functioneren.
De iphone uitzetten is het bestel als je deze een lange tijd niet meer gebruikt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.