//

iPhone 5 kopen via Vodafone of iStore?

iPhone 5 kopen via Vodafone of iStore? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Binnenkort verloopt mijn abonnement bij Vodafone. Ik wil graag verlengen en een iPhone 5 er bij nemen. Dit kan blijkbaar ook rechtstreeks bij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-13, 16:04
SuzyQ70 SuzyQ70 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard iPhone 5 kopen via Vodafone of iStore?

Dag,

Binnenkort verloopt mijn abonnement bij Vodafone. Ik wil graag verlengen en een iPhone 5 er bij nemen. Dit kan blijkbaar ook rechtstreeks bij de iStore, niet alleen bij Vodafone zelf. Qua prijs maakt het niets uit.

Kan iemand redenen bedenken om wel/niet direct bij de iStore te kopen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-13, 16:16
besiktas97 besiktas97 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 69
Standaard

Als je direct bij de iStore besteld heb je niet zo een torenhoge abo kosten per maand.
Daarnaast mocht je problemen hebben met je toestel hoef je maar langs te rijden naar zo een store en krijg je in de meeste gevallen mochten ze het niet direct verhelpen een ander toestel mee.
Als je je toestel bij een provider haalt, heb je te maken met hogere abo kosten ( natuurlijk wat voor soort je kiest ) en als je problemen hebt met je toestel verloopt je garantie via de provider. In de meeste gevallen betekent dit dat je je toestel aantal dagen/weken kwijt bent. Dit kan natuurlijk verschillen per provider en of dat je ook een soortgelijke toestel krijgt kan ook verschillen per provider.
  #3  
Oud 16-01-13, 17:55
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Let wel, ik heb hier op het forum gelezen dat als je een iPhone via de Apple online store koopt, ze je dan bij problemen niet kunnen en mogen verder helpen in een gewone Apple store.
  #4  
Oud 22-01-13, 14:05
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Linksom of rechtsom betaal je altijd het toestel. Als je het geld hebt kun je beter de iPhone los kopen en er een passend sim-only abo bij afsluiten. Ben je gegarandeerd goedkoper uit.

Voorbeeld (vergelijkingen met prijzen vanaf de Vodafone website):
* Sim only 225 min, gratis sms en 500 mb internet is 24*15,- = 360,- totaal + losse iPhone 5 16 GB (676,-) via Apple = 1036,- totale kosten voor 2 jaar.

of

* Abo bij VF 200 min, gratis sms en 500 mb internet is 24*37,50 = 900,- totaal + extra voor iPhone 5 16 GB (219,-) = 1119,- totaal.
* Abo bij VF 300 min, gratis sms en 500 mb internet is 24*45= 1080,- totaal + extra voor iPhone 5 16 GB (129,-) = 1209,- totaal.

Abonnement met een iPhone 5 is 83,-/173,- euro duurder dan een sim-only waarbij je zelf voor je toestel zorgt.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
NL istore bezoeken vanuit Fr Marcella fr iPad algemeen 2 06-11-12 09:52
iStore reservering actie Shockstrut Koopinformatie Nederland 130 27-10-12 16:50
istore melding postcode verkeerd devercamme iPhone algemeen 7 31-10-11 11:38
Gedownload in istore wat nu? Jasper Veltman Archief 1 02-09-09 17:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:50.