iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5 geblokkeerd wegens veiligheidsreden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/133585-iphone-5-geblokkeerd-wegens-veiligheidsreden.html)

tessag 19-01-13 21:53

iPhone 5 geblokkeerd wegens veiligheidsreden
 
Hallo,

Ik heb een paar weken met mijn iPhone 5 kunnen werken. Maar sinds een paar dagen kan ik niet meer met mijn iphone bellen of berichten sturen, als ik bel zegt hij dat dit toestel wegens veiligheidsreden is geblokkeerd. De iPhone heb ik nieuw in een winkel gekocht dus kan niet gepikt zijn. Ik ben bij proximus en ik heb nog een aantal proximus kaarten gebruikt en deze hebben hetzelfde probleem. Als ik er een kaart van telenet of mobistar insteek lukt het wel, deze kunnen wel nog bellen en berichten sturen en dan zegt de iPhone niet dat het toestel wegens veiligheidsreden is geblokkeerd. Kan iemand mij helpen?

Groetjes

XIII 19-01-13 23:28

Het lijkt er op dat je provider je kan helpen.

Heb je daar al contact mee gehad?

Werner1963 20-01-13 00:16

Heb dit ook 2 jaar geleden bij Proximus gehad. Heb mijn toestel kunnen omruilen in de winkel. iPhone 4

ik zou nu eerst het apple 0800 nummer bellen

RWK 20-01-13 02:03

Dit gaat om je provider. Omdat je wel kan bellen met een andere simkaart is er niks met je toestel aan de hand.
Neem contact op met je provider, proximus, en leg het probleem voor!

tessag 20-01-13 16:27

Ik heb al contact opgenomen met proximus, maar zij kunnen mij niet helpen.

ad9007i 20-01-13 17:39

Heb je de iphone al is uit en weer aan gedaan?
Herstellen ??
Hard reset...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 januari 2013 om 17:41 ----------

Heb je de netwerk instellingen al hersteld ?
Dit doe je vanuit de iphone zelf en door ergens in instellingen onderaan bij algemeen geloof ik

tessag 20-01-13 18:14

Ja dat heb ik al allemaal gedaan, maar het probleem blijft.

RWK 20-01-13 19:15

En als je je iPhone opnieuw activeert?

tessag 20-01-13 19:25

Dat werkt helaas ook niet.

RWK 21-01-13 01:10

Terug ermee naar de winkel! Je kan ook bij apple aankloppen, maar liever gewoon terug ermee naar de winkel! Dan word je daar geholpen en zij moeten het probleem voor je oplossen :)

tessag 21-01-13 13:11

Ben juist naar de winkel geweest en heb een nieuwe gehad!

RWK 21-01-13 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tessag (Bericht 870029)
Ben juist naar de winkel geweest en heb een nieuwe gehad!

Haha! Mooi! :)

foempe 15-03-14 18:33

iphone
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tessag (Bericht 869652)
Hallo,

Ik heb een paar weken met mijn iPhone 5 kunnen werken. Maar sinds een paar dagen kan ik niet meer met mijn iphone bellen of berichten sturen, als ik bel zegt hij dat dit toestel wegens veiligheidsreden is geblokkeerd. De iPhone heb ik nieuw in een winkel gekocht dus kan niet gepikt zijn. Ik ben bij proximus en ik heb nog een aantal proximus kaarten gebruikt en deze hebben hetzelfde probleem. Als ik er een kaart van telenet of mobistar insteek lukt het wel, deze kunnen wel nog bellen en berichten sturen en dan zegt de iPhone niet dat het toestel wegens veiligheidsreden is geblokkeerd. Kan iemand mij helpen?

Groetjes

hallo,

toevallig in Hasselt gekocht ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:17.