iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Smsjes en Viber-berichten kwijt na 'herstellen reservekopie' (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/133688-smsjes-viber-berichten-kwijt-na-herstellen-reservekopie.html)

Jennyy 21-01-13 16:48

Smsjes en Viber-berichten kwijt na 'herstellen reservekopie'
 
Hey, Ik heb vorig jaar een iphone 3 gehad waar veel foto's enzo opstonden maar ik ben die iphone kwijt geraakt. Nu heb ik mij een nieuwe iPhone 5 gekocht, en heb hem zojuist voor de eerste keer gesynchronisseerd met m'n pc. Ik heb iOs 6.0.2. nu geinstalleerd, en ik heb 'reservekopie herstellen' gedaan.
Nu staan wel al m'n oude foto's en m'n oude smjes terug op m'n iPhone, maar al de berichten die ik heb verstuurd en ontvangen sinds ik mn iphone 5 heb zijn allemaal verdwenen!:(:eek: Ook in de app Viber zijn al mn berichten weg (alleen de oude van vroeger staan er dus op).
Hoe kan ik m'n sms'en allemaal terugkrijgen, moet ik 'reservekopie verwijderen' of 'synchronisatiegeschiedenis opnieuw instellen' of ... ? Ik weet het echt niet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Jenny

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2013 om 15:50 ----------

Ook m'n laatste nieuwe contacten die ik in mn iphone heb gezet sinds de aanschaf van mn nieuwe iphone zijn weg..

Jennyy 21-01-13 18:49

Iemand help aub ? :eek:

Guest-20180925190238 21-01-13 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jennyy (Bericht 870093)
Iemand help aub ? :eek:

Als je een reservekopie terugzet dan zet je de toestand terug zoals die was op het ogenblik dat de reservekopie gemaakt is.

Alle data op de iPhone 5 wordt dan overschreven met de data van de reservekopie. Zo werkt dat nu eenmaal met backups.

Jennyy 21-01-13 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 870096)
Als je een reservekopie terugzet dan zet je de toestand terug zoals die was op het ogenblik dat de reservekopie gemaakt is.

Alle data op de iPhone 5 wordt dan overschreven met de data van de reservekopie. Zo werkt dat nu eenmaal met backups.

Ben ik nu al mijn gegevens kwijt? Of kan ik deze nog terugkrijgen? Ik snap niets van die reservekopies :s

Guest-20180925190238 21-01-13 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jennyy (Bericht 870114)
Ben ik nu al mijn gegevens kwijt? Of kan ik deze nog terugkrijgen?

Alle gegevens die op de iPhone 5 stonden vóór dat je de backup hebt teruggezet ben je kwijt. Je hebt immers geen backup gemaakt van de iPhone 5 want je schrijft:

Citaat:

Nu heb ik mij een nieuwe iPhone 5 gekocht, en heb hem zojuist voor de eerste keer gesynchronisseerd met m'n pc.
Een backup van een oude iPhone terugzetten op een nieuwe iPhone doe je vóór dat je de nieuwe iPhone gaat gebruiken. Doe je dat toch later dan is alles weg op de nieuwe iPhone als je de backup terugzet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:37.