//

airplay valt uit

airplay valt uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik regelmatig Airplay om mijn muziek van google music of TuneIn Radio te streamen. Voor google music gebruik ik Melodies. Sinds ik een iphone5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-13, 21:26
Rjo Rjo is offline
• iOS 7.0.6
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 22
Standaard airplay valt uit

Ik gebruik regelmatig Airplay om mijn muziek van google music of TuneIn Radio te streamen.
Voor google music gebruik ik Melodies.

Sinds ik een iphone5 heb, valt airplay uit na ongeveer 10 minuten. Airplay stopt dan, en ik na een tijdje hoor je de muziek gewoon via de telefoon.

Ik kan Airplay weer activeren, en alles werkt weer om vervolgens na 10 minuten weer op te houden.

Op mijn oude Iphone 4 heb ik hier nooit last van gehad. De hele avond muziek zonder storingen.

Iemand enig idee? Of hebben nog meer mensen hier last van?

Bedankt,
Roland
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-13, 10:00
Pyteranne Pyteranne is offline
• iOS 12.0
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2013
Locatie: Lwd
Berichten: 18
Standaard

Heb je hier inmiddels een oplossing voor gevonden? Of doe je al bijna een jaar met een slecht werkende connectie ?

Ik heb dit namelijk ook sinds vorige week.. Maar dan met mijn MacBook Pro Retina.. Eerst nooit ergens last van gehad nu plotseling wel. Het lijkt me niet logisch dat mijn nieuwe iPhone 5S hier invloed op heeft.. Die maakt geen verbinding met de AppleTV, hij zit echter wel in hetzelfde netwerk..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple tv valt in standby, AirPlay werkt niet alexander1 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 13-11-12 20:52
iPhone valt uit uit het niets! milanooo iPhone accessoires en onderdelen 1 13-09-12 22:56
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit Cdrazar iPhone algemeen 0 08-07-11 23:47
iphone valt uit driguez iPhone algemeen 0 27-03-10 18:30
help valt uit! Bonifacio_lO2 Archief 3 05-04-09 11:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:04.