//

Gebeld worden door een geblokkeerd nummer

Gebeld worden door een geblokkeerd nummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) // Samengevoegd...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 03-02-10, 15:51
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Samengevoegd
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 03-02-10, 18:04
leonboot leonboot is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard

Waarom zijn deze discussies samengevoegd? Lees eerst eens goed, dan zie je dat het over compleet andere zaken gaat! Ik stel niet de vraag wat een geblokkeerd nummer is, maar of er meer mensen zijn die 5 a 6 keer per dag gebeld worden door een geblokkeerd nummer, dat zodra je opneemt weer ophangt. En dit met name in samenhang met de meldingen van mensen die een 3G hebben en door T-Mobile benaderd zijn voor verlenging van hun contract i.c.m. een 3GS. Totaal verschillende onderwerpen dus. Graag weer terugzetten.
  #43  
Oud 03-02-10, 18:07
leonboot leonboot is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woody36 Bekijk bericht
100% zeker T-Mobile die jou een 3GS + een verlengd abo. wil slijten. Ik werd ook eerst 2 keer gebeld zonder melding aan de andere kant van de lijn. De 3e keer was het T-Mob..
Bedankt voor je reactie! Ik hoop dat er nog meer reacties volgen van mensen die hetzelfde hebben ervaren. 't Is bij mij ondertussen al 10x gebeurd in 3 dagen tijd. Leuk als je een baan hebt waar je je kop bij moet houden. (Alvast voor de "dan zet je toch je telefoon uit" reacties: kan ik me wegens privézaken niet permitteren)
  #44  
Oud 04-02-10, 13:21
leonboot leonboot is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik zie dat de overijverige moderator nog niet de moeite heeft genomen om de discussies weer terug te zetten, dus ik ga hier even verder met mijn T-Mobile debakel!

Vandaag, om 11:44 heb ik eindelijk zo waar degene aan de lijn gehad die mij al vier dagen lang aan het stalken is. En wat denk je? Ja hoor, het T-Mobile callcenter. “Mijnheer Boot, ik heb fantastisch nieuws voor u”. En ik heb slecht nieuws voor jou, callcenterdoos!

Enfin, ten stelligste werd ontkend dat ik de afgelopen dagen al tig keer door T-Mobile was gebeld, “want dan had dat wel in het systeem gestaan!”. Het gore lef om het nog te ontkennen ook zeg! Omdat ik het verder niet kon bewijzen (heb het telefoonoverlastformulier nog niet ontvangen van T-Mobile, maar ik ga dat zéker nog gebruiken!) ben ik er niet verder op ingegaan en ben ik verder gegaan met het met de grond gelijk maken van haar fantastische aanbieding. Mezelf weer voor twee jaar vastleggen aan dat stelletje ellendelingen voor een telefoon die zéér waarschijnlijk over een paar maanden een revisie krijgt? Ik dacht het niet.

Ik heb overigens via ConsuWijzer.nl een klacht ingediend bij de OPTA. Ik hoop dat er meer mensen met dezelfde ervaring zijn en dat zij hier ook hun beklag gaan doen. Formulier is hier te vinden. Klik de link "Ik heb een klacht over telemarketing, waar kan ik terecht?" aan. Op de tijd van dit schrijven werkt de link helaas niet, maar hij heeft gewerkt, dus ga er vanuit dat het binnenkort weer werkt.

Laatst gewijzigd door leonboot; 06-02-10 om 10:45.
  #45  
Oud 02-11-10, 12:50
Robin026's schermafbeelding
Robin026 Robin026 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Doesburg
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar Robin026
Standaard

Kan ik een Geblokkeerd nummer d.m.v een app ofso achterhalen?
__________________
Bezit: iPhone 3GS 16 GB, Kleur: Zwart, Firmware: 4.2.1, Jailbreak: Ja.
Voeg me toe @GameCenter: Robin026.
  #46  
Oud 02-11-10, 13:01
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robin026 Bekijk bericht
Kan ik een Geblokkeerd nummer d.m.v een app ofso achterhalen?
Nee, dat kan niet.
Reageren

Labels
callcenter, geblokkeerd, iphone 3g, spam, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Kan je iPhone Geblokkeerd worden door jailbreak? Rowan14 Jailbreak 6 19-04-11 15:56
Ineens is gebeld worden een probleem T.D. iPhone algemeen 10 11-05-10 01:28
Gebeld worden door buitenlands nummer ... xDeesx Odido (T-Mobile) 11 01-03-10 22:52
Gebeld worden door een privénummer DertKesh Chat en geruchten 3 15-03-09 01:45
nummer herkenning als je wordt gebeld broom45 Archief 5 14-06-08 23:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.