//

iPhone 5 gekocht van iemand die hem geleast heeft

iPhone 5 gekocht van iemand die hem geleast heeft discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Idd off topic heb ik daarom ook niet gebruikt.. En voor wat betreft TS die hoeft ook niet meer te reageren die heeft een duidelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 27-02-13, 17:13
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Idd off topic heb ik daarom ook niet gebruikt..
En voor wat betreft TS die hoeft ook niet meer te reageren die heeft een duidelijk onderbouwt antwoord gehad!
Het zou verder niks helpen als TS antwoord. De feiten liggen er we kunnen hooguit nieuwsgierig zijn over wat hij uiteindelijk voor keuze heeft gemaakt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 27-02-13, 19:20
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Inderdaad, de discussie is meer algemeen (en hopelijk zinvol voor andere lezers geworden. Ben ook wel benieuwd welke keuze de TS uiteindelijk gemaakt heeft (en of onze reacties daar aan bijgedragen hebben).
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #83  
Oud 05-03-13, 17:32
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik heb het eens nagevraagd bij Hi, een andere KPN-dochter.
Citaat:
Ik heb trouwens wel een vraag over lease: stel je verkoopt binnen de contractsperiode de iPhone, dat is strafbaar, gaan jullie dan tot actie over als dit achteraf blijkt? Of wachten jullie af of de klant de telefoon afkoopt?
Citaat:
Mocht je toch een leasetoestel aanschaft en je verkoopt de telefoon tussentijds dan dien je aan het eind van het abonnement aan te geven dat je de telefoon wil overnemen. Dit omdat je geen toestel in kunt leveren. In dat geval betaal je dan het overnamebedrag van het toestel.
Ze doen er dus niks mee zolang je gewoon afkoopt.
  #84  
Oud 05-03-13, 17:56
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard

dat heb ik a; uitgelegt als je maar betaalt is niets aan de hand maar verzaakt de verkoper dan zijn er problemen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS Gekocht, kan ik hem terugbrengen? Azamato Orange 4 27-07-12 21:32
EyeTV Mobile voor ipad 2, heeft iemand die al? zaxxon iPad algemeen 4 17-06-12 12:46
Across Age stuck on Now Loading! iemand die dit ook heeft of oplossing?! SeFix iPhone Apps 0 13-04-11 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:59.