iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   contacten gekoppeld aan facebook contacten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/134023-contacten-gekoppeld-facebook-contacten.html)

robvanleeuwen1963 28-01-13 09:03

contacten gekoppeld aan facebook contacten
 
Beste leden,

In het verleden heb ik eens toestemming gegeven om mijn facebook contacten te koppelen aan mijn iPhone contacten.
Nu wil ik dit ongedaan maken maar weet niet hoe.

Ik heb al geprobeerd om in Icloud waar mijn contacten goed staan, hierna mijn contacten te verwijderen op mijn iPhone en daarna weer synchroniseren met Icloud. Maar dan komen alle facebook contacten weer terug terwijl deze niet zichtbaar zijn in de Icloud.

Hopelijk is hier iemand die mij hier mee kan helpen.
Alvast bedankt groeten Rob

Rhan 28-01-13 10:19

Instellingen > Facebook > Contacten > Uit.

Werner1963 28-01-13 10:22

Kijk eens bij instellingen > Facebook. Daar kan je deze uitschakelen.
Je zal ze dan nog mogelijk handmatig moeten verwijderen in je contacten

Dimitri5 28-01-13 14:35

Inderdaad, Werner heeft gelijk. Je moet daar de optie contacten uitschakelen. Ik weet het niet zeker maar misschien kan je na het uitschakelen de oude facebook contacten verwijderen door op werk contacten bij te drukken. Ik kan dit echter niet controleren omdat ik zelf Sync.ME gebruik i.p.v. de ingebouwde facebook syncronisatie. Ik vind Sync.ME vele malen gebruiksvriendelijker!

Bubbly 28-01-13 16:34

Ik betwijfel ten zeerste dat je daarna oude contacten moet verwijderen. Als iemand het kan bevestigen... :)

Dimitri5 28-01-13 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 871550)
Ik betwijfel ten zeerste dat je daarna oude contacten moet verwijderen. Als iemand het kan bevestigen... :)

Ok dat is best mogelijk. Dan zal het helaas manueel moeten gebeuren.

Dan raad ik je aan om de standaard contacten app te openen en linksboven op "Groepen" te drukken. Vervolgens selecteer je enkel "Facebook". Nu zal je enkel de facebook contacten zien! Deze kan je nu verwijderen indien gewenst.

Bubbly 28-01-13 18:00

Nee ik bedoel dat volgens mij alle kaarten van Facebook direct uit je adresboek verdwijnen, in plaats van dat ze als "lokale" kaarten blijven zitten. Het zijn Facebook-kaarten, niet lokaal of iCloud, dus vandaar.

Dimitri5 28-01-13 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 871571)
Nee ik bedoel dat volgens mij alle kaarten van Facebook direct uit je adresboek verdwijnen, in plaats van dat ze als "lokale" kaarten blijven zitten. Het zijn Facebook-kaarten, niet lokaal of iCloud, dus vandaar.

Ah ok, ik had je post verkeerd gelezen. Excuses. :o
Ik denk dat jij volledig gelijk hebt. Je moet zelfs niet op contacten bijwerken drukken zoals ik eerst dacht!

Werner1963 29-01-13 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 871550)
Ik betwijfel ten zeerste dat je daarna oude contacten moet verwijderen. Als iemand het kan bevestigen... :)

Ik heb het uitgetest en de facebook contacten worden automatisch terug verwijderd na de contacten schakelaar uit te zetten

jpwg001 29-01-13 11:59

Instellingen - Privacy - Contacten. Dan facebook wegvinken. Of:

Instellingen - Privacy- Facebook. Even zelf kijken wat er dan staat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:02.