//

iPhone 4S valt vaak uit

iPhone 4S valt vaak uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de laatste tijd een probleem met mijn iPhone 4S, Hij valt vaak uit, uit het niets. Als ik op Safari pagina's bezoek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-01-13, 16:47
psp2000sam psp2000sam is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nederland EHV
Berichten: 107
Standaard iPhone 4S valt vaak uit

Hallo,

Ik heb de laatste tijd een probleem met mijn iPhone 4S,
Hij valt vaak uit, uit het niets. Als ik op Safari pagina's bezoek of als hij gewoon op het home scherm staat, valt hij opeens uit?
Kan hem daarna vaak gewoon weer aanzetten, dan komt het Apple logo tevoorschijn maar soms gaat die ook een tijdje ff niet aan, met oplader erin wel?
Batterij is niet leeg! Hij viel net weer uit met 83% dus ik denk ik maak er maar even een topic van, misschien dat jullie iets weten?

Groet,
Sam
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-13, 16:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psp2000sam Bekijk bericht
Batterij is niet leeg! Hij viel net weer uit met 83% dus ik denk ik maak er maar even een topic van, misschien dat jullie iets weten?
Kijk eerst eens in het onderstaande topic:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-spontaan.html
  #3  
Oud 29-01-13, 14:03
psp2000sam psp2000sam is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nederland EHV
Berichten: 107
Standaard

Ja gedaan zie van alles met batterijen en apn nummers staan, wil je zeggen dat ik me batterij moet vervangen? Ik heb er niet veel verstand van daarom..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 januari 2013 om 14:24 ----------

Ik had hem net aan de lader toen ik het vorige bericht plaatste, omdat hij weer telkens uit viel. Toen ik hem uit de lader haalde viel die meteen uit en krijg hem nu niet meer aan???? Alleen met lader

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 januari 2013 om 15:07 ----------

Na wat rondgebeld te hebben naar verschillende zaken in in de buurt, werd mij verteld dat dat 'APN' nummer van de batterij niks uitmaakte en dat het gewoon een kwestie was van een nieuwe accu erin te doen. Is dit waar of raden jullie mij aan hier niet langs te gaan???

(iPhone ging net trouwens opeens weer aan zonder dat die aan de lader zat.... W T F ?!?!?!)

Laatst gewijzigd door psp2000sam; 29-01-13 om 15:08.
  #4  
Oud 30-01-13, 19:29
rene500sec rene500sec is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: brabant
Berichten: 20
Standaard

Heb zelf op marktplaats een accu van 12,95 erin gezet nieuw in de verpakking 15euro met schroevendraaiertje(jongen uit vleuten)
Ziet er overigs PRECIES hetzelfde uit als de gene die erin zat.
APN nummer was wel lager als erin zat.
Bel nu al 2 dagen zonder problemen!
  #5  
Oud 31-01-13, 12:53
psp2000sam psp2000sam is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nederland EHV
Berichten: 107
Standaard

Ik ga denk ik morgen even langs bij een telefoonzaak, maar moet ik letten op dat apn nummer of niet? Ik bedoel lijkt mij dat als een telefoonzaak een iphone accu verkoopt die dan ook gewoon werkt toch?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet valt vaak weg Kees64 iPad algemeen 7 14-08-12 06:36
iphone valt vaak uit na simlock vrij maken marvin577 iPhone algemeen 0 10-03-12 18:03
GPS iPhone 4 valt vaak uit mrkoetje iPhone Navigatie 8 23-02-12 11:59
Wi-Fi verbinding valt vaak weg marceltenbrinck Wi-Fi 6 08-06-09 15:15
Beeldscherm valt vaak zomaar uit jpingen Unlock [archief] 5 18-03-08 12:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.