//

Agenda meldingen komen niet goed door

Agenda meldingen komen niet goed door discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik al een jaar of twee mijn iphone4 en heb daarop zowel voor de agenda een sync met Google Calendar als met de exchange ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-01-13, 20:24
mooms mooms is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard Agenda meldingen komen niet goed door

Ik gebruik al een jaar of twee mijn iphone4 en heb daarop zowel voor de agenda een sync met Google Calendar als met de exchange server van mijn werk geinstalleerd. Voor beide krijg ik, wanneer er een agenda melding is, dit te zien in het lockscreen.

Uitzondering zijn agenda items van de iphone calendar zelf (dus gewoon de standaard agenda). Op het moment dat het item actief is (zeg 2015 uur) hoor je wel een piepje of een tril en licht het scherm op, maar er verschijnt geen melding in het lockscreen. Als je dus die tril of piep mist, zie je helemaal niet dat er een agenda melding is geweest.

In de berichtgeving staat overigens aangevinkt dat ik het in het toegangscherm wil zien en dat het meldingen moeten zijn die ik moet wegklikken.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Notificaties komen niet goed binnen iTompie iPhone algemeen 4 20-10-12 01:36
I don't get iCloud - agenda's werken niet goed samen. Vinzzz iCloud 11 02-02-12 13:01
Google agenda meldingen op iPhone niet weg te krijgen ! Terrarabo iTunes 2 21-11-10 18:08
Repeating agenda items komen niet correct in Exchange ASS-Ware iTunes 1 18-08-09 11:28
outlook 2007<> FW 2.1 agenda synct niet goed Hubster iTunes 1 06-10-08 12:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:13.