//

is mijn Iphone unlocked of niet ?

is mijn Iphone unlocked of niet ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) omdat meestal er problemen in zitten en mijn eerste poging om te unlocken is niet geluit. Itunes gaf een melding dat er een netwerkprobleem was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-01-13, 16:40
seydi seydi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 10
Standaard

omdat meestal er problemen in zitten en mijn eerste poging om te unlocken is niet geluit. Itunes gaf een melding dat er een netwerkprobleem was ofzo, maar nu probeer ik het opnieuw...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 januari 2013 om 15:53 ----------

nu geeft hij fout 3194 weer
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe zien of mijn iphone unlocked is (zonder SIMs wisselen) koekjedebij Unlock 16 12-04-13 21:51
iPhone 4: 2e hands iphone 4 unlocked of niet? Efron Unlock 2 30-01-11 05:11
Blijft mijn belgische 3GS unlocked bij firmware upgrade ? Vashier Archief 1 09-01-10 18:00
Hoe weet ik of mijn iphone unlocked en jailbroken is ? Friemel Unlock [archief] 3 16-10-08 01:23
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked efefes Unlock [archief] 2 13-11-07 15:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:44.