//

Iphone en Ipod

Iphone en Ipod discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone en een Ipod. Voor beiden heb ik dezelfde PC gebruikt om liedjes via Itunes over te zetten. Vermits de Ipod zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-01-13, 08:44
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard Iphone en Ipod

Ik heb een Iphone en een Ipod. Voor beiden heb ik dezelfde PC gebruikt om liedjes via Itunes over te zetten. Vermits de Ipod zo ene is met harde schijf (124GB??) zet ik daar al m'n muziek op.
Mijn Iphone heeft maar 8GB, hierdoor zet ik er een 2GB aan muziek op.
Het laatste heb ik de Iphone aangesloten.
Wanneer ik nu mijn Ipod weer zou aansluiten, wat zal er dan gebeuren? Gaat Itunes mijn Ipod dan bijwerken op dezelfde manier als mijn Iphone? Ik bedoel hiermee of er slechts 2GB aan muziek op mijn Ipod zal blijven staan.
Of maakt Itunes een onderscheid tussen de verschillende toestellen?
Verder hoorde ik dat je op zo'n Ipod ook filmpjes kan zetten en zo. Hoe doe je dat en waar haal je die filmpjes? En kan je op die Ipod ook apps zetten?
Ik heb die Ipod nu ongeveer een jaar en doe er in feite niet veel mee. Had me beter een touch gekocht Daar had ik meer mee kunnen doen.
Of... zou ik die Ipod verkopen en met dat geld een touch aankopen? Iemand een idee wat die nog waard is?
Hele boterham aan vragen, bedankt alvast voor degenen die ze willen beantwoorden.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 januari 2013 om 08:45 ----------

Ipod is 160 gig
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-13, 08:56
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

het was wel even makkelijker geweest om eens bij Apple te gaan kijken; Meerdere iPods, iPads of iPhones met één computer gebruiken
Ook de zoekfunctie hier kan een succes zijn, indien men ze gebruikt. Dan kwam je hier; http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...-1-itunes.html
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 31-01-13, 12:56
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Bedankt voor de links, ik had nog niet gevonden hoor...

Misschien heeft er iemand interesse om mijn ipod te wisselen tegen iets anders? Is echt nieuw, steeds in docking gezeten en haast niet gebruikt?
  #4  
Oud 31-01-13, 13:01
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk bericht
Bedankt voor de links, ik had nog niet gevonden hoor...

Misschien heeft er iemand interesse om mijn ipod te wisselen tegen iets anders? Is echt nieuw, steeds in docking gezeten en haast niet gebruikt?
Daar moet je dan weer een nieuw topic voor maken op de juiste plaats. Hier gaat een slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.