I-Tunes account geblokkeerd
Heb al anderhalf jaar een I-phone én I-tunes account. Nu is plotseling mijn account geblokkeerd en is het onmogelijk te unlocken omdat ik destijds geen vragen heb beantwoord ( waar hebben je ouders elkaar leren kennen ed )
Via email verificatie werkt ook niet want krijg geen email !! De technische (ondersteuning gebeld ( 4 x ) zonder resultaat en nu ben ik mijn tegoed kwijt, en misschien ook mijn apps die ik gekocht heb. En de muziek die ik gekocht heb. Wat een .....service. Ben erg boos. Weet nog niet of ik over een paar maanden wéér een I-phone neem. |
Citaat:
|
Wist ik maar waarom hij geblokkeerd is......volgens de techn ondersteuning kan dit als je te vaak een verkeerd wachtwoord invult...? Maar dat heb IK niet gedaan....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 januari 2013 om 13:41 ---------- En vraag me af of meer mensen dit probleem hebben gehad...? |
Citaat:
|
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:18. |