//

verzekering op andere naam?

verzekering op andere naam? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik wil graag een verzekering bij mediamarkt aangaan. Nu is het zo dat indien de "verzekerde" onder de 25 jaar is, hij een premie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-13, 23:06
Matthias1994 Matthias1994 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 13
Standaard verzekering op andere naam?

Hallo

Ik wil graag een verzekering bij mediamarkt aangaan. Nu is het zo dat indien de "verzekerde" onder de 25 jaar is, hij een premie van €25 dient te betalen -wanneer zijn iPhone kapot is/gestolen werd. WAT? Dit is omdat wij (ik ben 18) er minder voorzichtig mee omspringen. In zekere zin begrijp ik dit wel maar 25... over vooroordelen gesproken.

Kan ik mijn verzekering op mijn ouders zetten ook al gebruik ik hem? En dan gaan zij hem binnendoen indien er toch eigen veroorzaakte schade is (wat ik betwijfel).

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet
Matthias
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-13, 02:15
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Die verzekeringen zijn niet wat ze moeten zijn. Blijf er vanaf. Wil je weten waarom? Zoek dan effe op het net naar gsm verzekeringen documentaire. Een programma ( weet niet meer welke ) heeft er een soort van documentaire gemaakt waar men tot conclusie komt dat het allemaal een scam is. Of toch beter af is zonder
__________________
1.1.2 OTB > 1.1.4 | 04.04.05_G @ 4.6 <3 Bootneuter
  #3  
Oud 02-02-13, 02:44
Matthias1994 Matthias1994 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' Bekijk bericht
Die verzekeringen zijn niet wat ze moeten zijn. Blijf er vanaf. Wil je weten waarom? Zoek dan effe op het net naar gsm verzekeringen documentaire. Een programma ( weet niet meer welke ) heeft er een soort van documentaire gemaakt waar men tot conclusie komt dat het allemaal een scam is. Of toch beter af is zonder
Het is via mediamarkt. Maar geloof dat zij het ook via een site doen. Pff ik zal de documentaire eens opzoeken! Danku voor het antwoord!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 februari 2013 om 04:32 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' Bekijk bericht
Die verzekeringen zijn niet wat ze moeten zijn. Blijf er vanaf. Wil je weten waarom? Zoek dan effe op het net naar gsm verzekeringen documentaire. Een programma ( weet niet meer welke ) heeft er een soort van documentaire gemaakt waar men tot conclusie komt dat het allemaal een scam is. Of toch beter af is zonder
Waar staat de documentaire juist? Ik vind het niet op google of youtube. Alstublieft
  #4  
Oud 02-02-13, 05:52
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Heel toevallig vorige week een vraag over gesteld bij mijn verzekering:
Bleek dat binnenshuis ALLE iDevices automatisch waren verzekerd (diefstal, vallen, waterschade) en dus een aparte verzekering niet nodig was.
Voor schade buitenshuis zou mij een verzekering €2,76/mnd/iDevice moeten kosten.
Ook die van mijn inwonende zoon is dus in dit geval via mijn naam is verzekerd.

Een verzekeringsnemer hoeft dus niet de eigenaar te zijn.
Ik mag, als ik dat wil en zo afspreek, zelfs de auto van mijn buurman verzekeren.
Zo zijn er heel wat ouders, die de auto van hun zoon (thuiswonend of niet, dat boeit geen reet), verzekeren, omdat de premie voor jongeren waanzinnig hoog is.
  #5  
Oud 02-02-13, 11:11
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
Heel toevallig vorige week een vraag over gesteld bij mijn verzekering:
Bleek dat binnenshuis ALLE iDevices automatisch waren verzekerd (diefstal, vallen, waterschade) en dus een aparte verzekering niet nodig was.
Voor schade buitenshuis zou mij een verzekering €2,76/mnd/iDevice moeten kosten.
Ook die van mijn inwonende zoon is dus in dit geval via mijn naam is verzekerd.

Een verzekeringsnemer hoeft dus niet de eigenaar te zijn.
Ik mag, als ik dat wil en zo afspreek, zelfs de auto van mijn buurman verzekeren.
Zo zijn er heel wat ouders, die de auto van hun zoon (thuiswonend of niet, dat boeit geen reet), verzekeren, omdat de premie voor jongeren waanzinnig hoog is.
Ik weet niet of je het over Nederland of België hebt, maar in België is het wel zo dat als je een auto van je kind op de ouders naam wil verzekeren, dat je dan wel moet aangeven dat de zoon/dochter de hoofdgebruiker is.
  #6  
Oud 02-02-13, 12:37
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Ik heb het over NL.

Laat je ouders eens bellen/mailen met hun verzekeringsagent, dan weet je precies wat wel en niet verzekerd is en wat de kosten zijn om, als dat nodig is, bij te verzekeren.
Suc6
  #7  
Oud 02-02-13, 23:37
Matthias1994 Matthias1994 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 13
Standaard

Zal ik zeker doen! danku
Reageren

Labels
verzekering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nummerbehoud onder een andere naam Annething Odido (T-Mobile) 2 11-02-11 11:33
In iTunes verschijnt andere naam van iPhone! Katinka.71 iTunes 0 31-07-10 00:33
Abonnement op een andere naam zetten? riksking Odido (T-Mobile) 2 25-02-10 09:30
icoontjes voorzien van andere naam & afbeelding? Chicky iPhone algemeen 0 25-08-09 15:56
Abonnement overschrijven op andere naam? dikketienes Odido (T-Mobile) 2 08-06-09 14:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:21.