iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 4: ouder reserve kopie terugzetten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/134324-iphone-4-ouder-reserve-kopie-terugzetten.html)

Leuvie 02-02-13 12:58

iphone 4: ouder reserve kopie terugzetten
 
Dag,
Ik ben nieuw hier. Heb al ruim 1,5 jaar een iphone en sindsdien ook overgestapt op n Mac.

Helaas is bij de laatste update (6.1) iets misgegaan en was ik alles kwijt. In mijn reserve kopien zie ik maar drie opties (recente) maar wil m terugzetten naar een oudere (omdat ik heb zitten klooien en alleen maar reserve kopien van na de crash bij staan)

Ik heb gezocht hoe ik dat kan doen:
In de volgende map zou het staan: "~/Bibliotheek/Application Support/MobileSync/Backup/"

Maar ik heb die map MoblieSync helemaal niet...

Ik ben nog niet zo bedreven in mn Macbook dus weet ook niet waarom niet...

Kan iemand me helpen? Mijn foto's, notities zijn er nog wel, maar veel apps en mn muziek niet...)

Guest-20180925190238 02-02-13 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leuvie (Bericht 872892)
Ik heb gezocht hoe ik dat kan doen:
In de volgende map zou het staan: "~/Bibliotheek/Application Support/MobileSync/Backup/"

Als je met iTunes backups gemaakt hebt dan staan die ook echt in die directory. Misschien kan je de User Library niet vinden? Indien dat het geval dan maak die zichtbaar met het onderstaande terminal commando:

Code:

chflags nohidden ~/Library

Leuvie 02-02-13 13:11

nee, ik heb alleen die map mobile sync niet (in de bibliotheek/app.supp... map)
vreemd, he?

Werner1963 02-02-13 13:46

Gebruikte je icloud dan heb je de kans dat je een backup terug kunt halen.
Eerst alles wissen via instellingen >algemeen > stel opnieuw in >Wis alle inhoud en instellingen

Guest-20180925190238 02-02-13 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leuvie (Bericht 872896)
vreemd, he?

Dan zijn er blijkbaar geen backups gemaakt met iTunes. Als je Time Machine backups maakt kan je met Time Machine eens gaan kijken of er nog iets terug te vinden is.

Leuvie 02-02-13 13:57

Er zijn WEL backups gemaakt, want er staan nieuwere kopien op en die staan ook niet in die map.(de map mobilesync en backup bestaat dus niet)
Kan die map hidden zijn?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 februari 2013 om 12:58 ----------

sorry: via itunes zie ik de nieuwere reserve kopien mbv de dropbox

Guest-20180925190238 02-02-13 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leuvie (Bericht 872912)
Kan die map hidden zijn?

Nogmaals, die directory staat in de User Library als er iTunes backups gemaakt zijn en niet in de System Library:

http://www.imgdumper.nl/uploads6/510...t_13.03.45.jpg

Leuvie 02-02-13 14:47

O, ok, gebruikers bieb, ipv algemeen.
Gevonden!

thanx

Helpt me alleen nix, want als ik daar wat verwijder gaat t ook uit mn dropbox...

Ik moet via icloud meerdere copien hebben. Heb daarom via telefoon herstel alle instellingen gedaan en dan zou ik een optie kunnen krijgen dat ik icloud als backup neem. Niet dus.

Ben nu wel via mn telefoon (beheer opslag via instellingen en icloud enzo) dat daar nog wel al mn verdwenen apps staan! geeft hoop, maar, hoe krijg ik alles nu weer netjes op mn telefoon?

Werner1963 02-02-13 15:06

Krijg je tijdens de configuratie de optie niet om icloud backup terug te zetten?

Misschien is het best je toestel eerst te herstellen als nieuw toestel met iTunes

Leuvie 02-02-13 15:07

nee. of moet ik "wis alle inhoud en instellingen" doen?
Ben ik dan niet kwijt wat ik nu nog wel heb?(maw, kan ik dan nog wel een reservekopie terugzetten? )

Werner1963 02-02-13 15:15

Je bent alles kwijt dat na de backup is gemaakt.
Je kan dit bekijken wanneer de laatste backup is gemaakt via instellingen > icloud > opslag en reserve copy > kijk onderaan

Niet alle chatbericten worden bewaard in de icloud

Je moest inderdaad kiezen wis alle inhoud en instellingen

Leuvie 02-02-13 17:46

het is gelukt, op mn muziek na. Maar da's het ergste niet. Bedankt voor jullie hulp!
Wat mij betreft had dit wel wat simpeler mogen zijn, maar ja, ieder zijn wensen he?!

nogmaals dank!

Werner1963 02-02-13 19:06

De aangschafte muziek kan je terug downloaden of anders terug brengen met iTunes (als ze op computer staan)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.