Clickandbuy faalt
Ik heb eergisteren de nieuwe 6.1.
Ik heb een Clickandbuy account, alleen ik betaal nooit echt voor apps. Sinds de nieuwe update, kan ik helemaal niks meer. Geen apps downloaden, niks meer updaten... krijg een melding dat ik mijn betaalmethode's moet aanpassen omdat er iets mis is gegaan bij een eerdere betaling, alleen ik heb nog nooit wat gekocht? Als ik op mijn clickandbuy account ga kijken vind ik hier ook niks van terug... help me ajb ik word gek van die updates... |
Sluit je iPhone aan op je PC. Start iTunes op. Klik op je account. Kijk dan naar betaalhistorie en wat er mis is gegaan. Ik hehb exact hetzelfde probleem mogen meemaken een week of vier geleden. Succes.
|
Download de Click & Buy app in de App Store en bekijk de betalingsgeschiedenis.
|
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 februari 2013 om 21:23 ---------- Citaat:
|
Als je de iTunes Store of App Store opent, dan zie je linksboven je account of een inlog-knop staan. Klik op de volgende link om automatisch je accountpagina te openen.
https://buy.itunes.apple.com/WebObje...accountSummary Een betaalhistorie heb ikzelf er niet instaan, je kan het vinden onder "aankoopgeschiedenis". |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:48. |