iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Is de iPhone 4 nog het kopen waard? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/134466-de-iphone-4-kopen-waard.html)

Werner1963 18-06-13 21:37

Omdat ze gelinkt zijn aan uw Apple id worden deze terug gedownload van zodra je een backup terug plaatst

Techfreak 18-06-13 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 (Bericht 900008)
Omdat ze gelinkt zijn aan uw Apple id worden deze terug gedownload van zodra je een backup terug plaatst

Thx voor de opheldering. :-)

wimada 18-06-13 21:42

Als je je Iphone leegmaakt en opnieuw aanmeld met je bestaande Apple ID zet hij vlgs
Mij toch alles terug ?
Ik heb mijn Apple ID van me Ipad ingegeven en heb nu een 1 op 1 kopie van me
Ipad op me Iphone !

Gr Wim

nelem 19-06-13 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 900006)
Ik heb meermaals een back up terug gezet op een iPhone (verschillende) en al mijn apps had ik toch ook altijd terug?

Zoals gehoopt, alle apps zijn overgezet naar mijn nieuwe iphone + ik heb nog al mijn berichten en mijn foto's! Dus met die reservekopie lukt het wel om álles over te zetten, joepie! :)

Techfreak 19-06-13 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nelem (Bericht 900101)
Zoals gehoopt, alle apps zijn overgezet naar mijn nieuwe iphone + ik heb nog al mijn berichten en mijn foto's! Dus met die reservekopie lukt het wel om álles over te zetten, joepie! :)

Heel goed! :)

zezimaxkill 17-07-13 13:51

Iphone 4S werkt echt vele malen snellen , Heeft een veel betere camera , En tenslotte veel functie's die de iphone 4 niet heeft zoals Siri en 3D maps en ios 7 zal ook niet soepel werken op de iphone 4 , Ook werken de zware spelletjes niet zo goed op de iphone 4 , dus ja voor 180 euro meer heb je iets dat 2 jaar mee kan gaan

boeffie 17-07-13 23:23

Toen de 4 uitkwam heb ik hem gekocht en was toen erg onder de indruk na de 3gs maar heb nu een 5 en mijn vrouw een 4 maar ik zou geen 4 meer willen , het verschil is te groot .
Dan liever een 4s

Bubbly 18-07-13 12:21

Persoonlijk merk ik tussen de 4 en de 4S echt geen enkel verschil, op het gewicht na. Gezien ik een 5 gewend ben, is dat kleine beetje extra gewicht van de 4S irritant (4S is zwaarder dan de 4). Edit: Dat is overigens vast mentaal gezien dat verschil niet zo sterk is en ik, nogmaals, de 5 gewend ben; maar duidelijke voordelen t.o.v. de 4 op iOS 6 merk ik niet. Heb er dan ook geen zware games op gespeeld.

jxrgxn 18-08-13 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 874371)
Ik heb pas nog een 4 gehad ter vervanging van men defecte 4S. Merkte bijna geen verschil op in snelheid.

Ik had enkel enorm veel last van de zogenaamde death grip.

Toch blij dat ik men 4s terug heb.

Maar de 4 is zeker nog de moeite waard.

Die death grip zou voor mij absoluut een afknapper zijn om de 4 nog te halen. De basis van een telefoon is toch wel de ontvangst!

zezimaxkill 19-08-13 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 904135)
Persoonlijk merk ik tussen de 4 en de 4S echt geen enkel verschil, op het gewicht na. Gezien ik een 5 gewend ben, is dat kleine beetje extra gewicht van de 4S irritant (4S is zwaarder dan de 4). Edit: Dat is overigens vast mentaal gezien dat verschil niet zo sterk is en ik, nogmaals, de 5 gewend ben; maar duidelijke voordelen t.o.v. de 4 op iOS 6 merk ik niet. Heb er dan ook geen zware games op gespeeld.

De iphone 4S is maar 3 gram zwaarder :p

Techfreak 19-08-13 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jxrgxn (Bericht 907826)
Die death grip zou voor mij absoluut een afknapper zijn om de 4 nog te halen. De basis van een telefoon is toch wel de ontvangst!

Dat klopt. En de 4 heeft wel goed bereik hoor. Enkel als je hem onderaan vast houd niet zo goed.

hammie1000 21-08-13 10:15

Hallo,
ik heb een witte en een zwarte en ik vind ze allebei mooi, maar ik denk dat iedereen die een witte heeft op een gegeven moment zegt dat hij gevoelsmatig groter lijkt SDit is natuurlijk flauwekul maar mijn inziens lijkt dat gewoon zo


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:06.