//

Is de iPhone 4 nog het kopen waard?

Is de iPhone 4 nog het kopen waard? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb niet in de planning om het toestel te laten vallen. Even terugkomend op ios, het ondersteunen zal denk ik nog wel even goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 16-06-13, 15:19
Benning Benning is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 7
Standaard

Ik heb niet in de planning om het toestel te laten vallen. Even terugkomend op ios, het ondersteunen zal denk ik nog wel even goed gaan aangezien de iphone 4 ook nog te koop is bij de apple store. Maar dat weet ik niet aangezien ik daar geen verstand van heb . Maar een update is niet noodzakelijk toch als je het niet wilt?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 16-06-13, 15:25
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Je hoeft inderdaad de updates niet te doen maar toch wordt je op een of ander manier verplicht de updates te doen omdat die app vanaf dat ios x werkt en je vrienden laten je wat zien waar je ook weeral eerst een update voor moet doen.

Denk er goed over na en nog veel succes

iphone bij belcompany is 8 GB

Laatst gewijzigd door Werner1963; 16-06-13 om 15:36.
  #83  
Oud 17-06-13, 12:33
Patryk Patryk is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 62
Standaard

Ik heb vorige maand een witte iPhone 4 genomen bij belcompany, ze wilden dat ik perce de bel+sms+ web 200 abo neem voor 1ste 6 maanden 18,75 per maand en daarna 37.50 per maand met 200 belminuten, onbeperkt sms, 500mb data en gratis iPhone 4, wat ze niet wisten is dat ik kleine lettertjes lees en wist dat die iPhone 4 ook gratis is bij de 100 bundel met 100 belminuten, onbeperkt sms en 200mb data (toen ik hem nam met extra 300mb wat op 500 mb uitkwam) voor eerste 6 maanden 17 euro per maand en daarna 34 euro per maand en ook gratis iphone 4.

Als je vaak op Wi-Fi zit en niet meer dan whatsapp en af en toe een facebook bericht plaatst kun je ook dezelfde abonnement nemen als ik, kost je 17 euro per maand en daarna 34 en de iphone 4 is gratis (8GB).

Iphone 4S moet je absoluut niet nemen in een abonnement, vaak is iPhone 5 net zo duur dan.
  #84  
Oud 17-06-13, 14:00
Benning Benning is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 7
Standaard

Apple iPhone 4 | 8 GB - BelCompany
Dit is nu een goede aanbieding, dus dit wordt hem waarschijnlijk. Ik denk dat de kleur wit zal zijn.
  #85  
Oud 17-06-13, 14:32
Patryk Patryk is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benning Bekijk bericht
Apple iPhone 4 | 8 GB - BelCompany
Dit is nu een goede aanbieding, dus dit wordt hem waarschijnlijk. Ik denk dat de kleur wit zal zijn.
Prima aanbieding, 500mb pure data + een combi bundel van 275 sms/minuten/mb (dus als je van die bundel bv 5 minuten belt dan heb je nog 270 minuten/sms/mb's over).

En de eerste maand gratis, netjes eigenlijk.
  #86  
Oud 17-06-13, 15:19
Benning Benning is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 7
Standaard

Ja precies zo dacht ik ook. Alleen heb ik nog een vraagje, is 8 GB genoeg? Het lijkt mij wel genoeg aangezien ik toch niet vaak grote spellen speel.
  #87  
Oud 17-06-13, 16:58
Patryk Patryk is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benning Bekijk bericht
Ja precies zo dacht ik ook. Alleen heb ik nog een vraagje, is 8 GB genoeg? Het lijkt mij wel genoeg aangezien ik toch niet vaak grote spellen speel.
Van die 8GB hou je 6,32GB over voor je data, opzich genoeg ik heb zelf 6 games, 180 liedjes in allerhoogste kwaliteit mp3, 27 normale apps, 250+ fotos en 40+ wallpapers en ik heb nog 2,4gb over.
  #88  
Oud 17-06-13, 17:31
Benning Benning is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patryk Bekijk bericht
Van die 8GB hou je 6,32GB over voor je data, opzich genoeg ik heb zelf 6 games, 180 liedjes in allerhoogste kwaliteit mp3, 27 normale apps, 250+ fotos en 40+ wallpapers en ik heb nog 2,4gb over.
Oh dan is dat ruimschoots genoeg voor de dingen die ik op de mobiel wil hebben.
  #89  
Oud 18-06-13, 15:43
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Spoiler: Lange tekst.

Weet je dat echt zeker? Want als je momenteel een Samsung of Nokia uit 2002 hebt en je baseert daarop dat er genoeg ruimte op je iPhone is, dan is de kans aanwezig dat je bedrogen uitkomt. Niet voor niets noemen ze de iPhone een revolutie. In plaats van 20 minuten per dag zijn er velen de hele dag met de telefoon bezig en die staat dan absoluut niet leeg hoor

Sommige apps (navigatie apps met opslag, games) zijn enkele honderden MB's tot meer dan 1GB groot. Ze downloaden soms nog extra data en nemen dan meer ruimte in beslag dan de app zelf. Liedjes met iTunes+ kwaliteit zijn tussen de 6 - 9 GB, ±130 liedjes nemen 1GB in beslag. Apps die geoptimaliseerd zijn voor het retina-scherm & apps die universeel ontworpen zijn (dus óók voor iPad) bevatten niet alleen grotere afbeeldingen, maar ook de niet-Retina afbeeldingen en nemen zo dus onnodig meer plaats in.

Ik wil je hiermee niet afschrikken, maar je erop wijzen dat het voor sommige mensen niet genoeg is. Zelf had ik een 16GB iPhone 3G en 4 en zowel ik als mijn leeftijdsgenoten met een iPhone kwamen ruimte tekort na een jaar ermee te werken en spelen. Mijn ouders daarentegen zetten er geen liedjes of games op, nauwelijks andere apps, dus voor die doelgroep zou 8GB meer dan zat zijn

TL;dr

Als je zeker weet dat je de komende jaren niet meer dan 5/6GB nodig hebt zit je goed! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #90  
Oud 18-06-13, 18:34
Patryk Patryk is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 62
Standaard

Je kan het ook zo bekijken, ik krijg met gemak een iphone 64gb vol en dan vind ik dat nog steeds te weinig ruimte, aan de andere kant heb ik een 8gb iphone en het het lukt prima, maar hij kan zelf het beste bekijken hoeveel ruimte hij nodig heeft.
  #91  
Oud 18-06-13, 19:36
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patryk Bekijk bericht
Iphone 4S moet je absoluut niet nemen in een abonnement, vaak is iPhone 5 net zo duur dan.
dat is niet mijn bevinding. Je moet idd wel goed zoeken. Via de site van t-mobile was het verschil iPhone 4S / 5 maar honderd euro bij een bepaald abonnement, maar hetzelfde t-mobile abonnement via Belsimpel was met de iPhone 4S nog eens ruim honderd euro goedkoper. Met een 5 scheelde dat weer een stuk minder (verg met de site van t-mobile) die was wel weer erg duur.
  #92  
Oud 18-06-13, 20:01
nelem nelem is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 4
Standaard

Ik heb ook eens een vraagje..
Ik had een iphone 3gs en heb nu een 4 gekocht, maar ik wil niet alles kwijt zijn dus ik heb al 2 reservekopies gemaakt (1 op iCloud, 1 op laptop zelf) maar ik ben niet zeker of alles dan wel op mijn pc staat om over te zetten naar de 4, zoals mijn berichten, foto's enz... Normaal ga ik mijn 3gs nog doorverkopen dus moet alles er toch wel zeker afzijn maar ik kan dan waarschijnlijk mijn geknipte kaart niet meer in de 3gs steken? Kan ik wel vertrouwen dat alles, maar dan ook alles kan overgezet worden naar de 4 door deze kopie?
  #93  
Oud 18-06-13, 20:01
wimada wimada is offline
 
• 12.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 62
Standaard

Heb zelf een in nieuwstaat verkerende 16 GB iphone 4 gekocht via MP
Geheel compleet voor 200 euro werkelijk nog geen krasje erop en werkt
Echt geheel feilloos en een Sim Only gepakt bij Simyo !



Heb 100 min/sms en 200 mb data voor 8 euro in de maand
Voor mij meer dan genoeg soms Whatsappen verder niets !
Maar ik zeg al voor MIJ meer dan genoeg,rest Wi-Fi !
En met de Ziggo Wi-Fi spot op komst is dit ideaal !
Mijn mobile data en 3G staan verder altijd uit !
Alleen als ik mobiel en niet in de buurt van een Wi-Fi ben en op internet
Moet gaat hij aan !

Heb er verder niet veel mee jarenlang Prepaid gehad !

Gr Wim
  #94  
Oud 18-06-13, 20:08
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nelem Bekijk bericht
Ik heb ook eens een vraagje..
Ik had een iphone 3gs en heb nu een 4 gekocht, maar ik wil niet alles kwijt zijn dus ik heb al 2 reservekopies gemaakt (1 op iCloud, 1 op laptop zelf) maar ik ben niet zeker of alles dan wel op mijn pc staat om over te zetten naar de 4, zoals mijn berichten, foto's enz... Normaal ga ik mijn 3gs nog doorverkopen dus moet alles er toch wel zeker afzijn maar ik kan dan waarschijnlijk mijn geknipte kaart niet meer in de 3gs steken? Kan ik wel vertrouwen dat alles, maar dan ook alles kan overgezet worden naar de 4 door deze kopie?
Normaal gezien als je een back up met iTunes maakt, heb je alles. (Spreek uit ervaring)
  #95  
Oud 18-06-13, 20:14
nelem nelem is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Normaal gezien als je een back up met iTunes maakt, heb je alles. (Spreek uit ervaring)
Ok, dus mijn berichten ook? ik heb dit via iTunes gedaan dus ik hoop dat het in orde is want ga morgen waarschijnlijk mijn kaart laten knippen dus als het dan niet is gelukt, heb ik pech vrees ik
zou 8GB dan ook genoeg zijn? Ik heb al verschillende apps verwijderd die ik toch niet meer gebruikte, en nu heb ik nog 5 pagina's met apps maar daar kan ik er wel nog wat van verwijderen er staan nu ook al iets meer dan 100 foto's op maar nog geen muziek..
  #96  
Oud 18-06-13, 20:21
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nelem Bekijk bericht
Ok, dus mijn berichten ook? ik heb dit via iTunes gedaan dus ik hoop dat het in orde is want ga morgen waarschijnlijk mijn kaart laten knippen dus als het dan niet is gelukt, heb ik pech vrees ik
zou 8GB dan ook genoeg zijn? Ik heb al verschillende apps verwijderd die ik toch niet meer gebruikte, en nu heb ik nog 5 pagina's met apps maar daar kan ik er wel nog wat van verwijderen er staan nu ook al iets meer dan 100 foto's op maar nog geen muziek..
Ja als je plaatst tekort hebt, dan krijg je daar wel een melding van. Of de back up ook je berichten opslaat en terug zet, durf ik niet met zekerheid zeggen.
  #97  
Oud 18-06-13, 20:40
nelem nelem is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Ja als je plaatst tekort hebt, dan krijg je daar wel een melding van. Of de back up ook je berichten opslaat en terug zet, durf ik niet met zekerheid zeggen.
Ok, ik zal het maar gewoon morgen proberen, dan weet ik het meteen

bedankt!
  #98  
Oud 18-06-13, 22:31
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nelem Bekijk bericht
Ok, ik zal het maar gewoon morgen proberen, dan weet ik het meteen

bedankt!
Geen probleem en succes
  #99  
Oud 18-06-13, 22:32
pedro270's schermafbeelding
pedro270 pedro270 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nelem Bekijk bericht
Ok, ik zal het maar gewoon morgen proberen, dan weet ik het meteen

bedankt!
Voor de duidelijkheid:

Apps worden niet meegenomen in een reservekopie
  #100  
Oud 18-06-13, 22:34
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pedro270 Bekijk bericht
Voor de duidelijkheid:

Apps worden niet meegenomen in een reservekopie
Ik heb meermaals een back up terug gezet op een iPhone (verschillende) en al mijn apps had ik toch ook altijd terug?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod nano 3g wat is het nog waard?? djdonkeykong Koopinformatie Nederland 1 18-07-12 12:18
hoeveel is iPhone 4 nog waard Hermadrid iPhone algemeen 6 23-07-11 20:00
Alle iDevices: Is deze unlock software het kopen waard? cupidoke Jailbreak 18 09-10-09 18:43
Is het nog mogelijk om een Iphone uit de VS te kopen? mike--ie Koopinformatie USA 4 03-12-08 20:30
Is de nieuwe iphone 3G het kopen waard? dedafmonteur Archief 1 15-08-08 21:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:04.