//

bestanden terug krijgen

bestanden terug krijgen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen ik heb een of andere update gedaan op me iphone en gebruik geen icloud of iets maar nu is alles verwijderd van me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-13, 00:23
joeyhelmons joeyhelmons is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard bestanden terug krijgen

beste mensen ik heb een of andere update gedaan op me iphone en gebruik geen icloud of iets maar nu is alles verwijderd van me telefoon fotos videos contacten apps de hele zooi heb geen idee of het mogelijk is om dit allemaal weer terug te krijgen maar ik MOET het allemaal terug!!
heeft iemand enig idee hoe ik al mijn bestanden weer terug kan krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-13, 00:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je geen backups maakt dan heb je geen backups en dan kan je ook geen Backup terugzetten. En dan is alles weg, helaas.
  #3  
Oud 05-02-13, 01:49
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeyhelmons Bekijk bericht
beste mensen ik heb een of andere update gedaan op me iphone en gebruik geen icloud of iets maar nu is alles verwijderd van me telefoon fotos videos contacten apps de hele zooi heb geen idee of het mogelijk is om dit allemaal weer terug te krijgen maar ik MOET het allemaal terug!!
heeft iemand enig idee hoe ik al mijn bestanden weer terug kan krijgen?

gebruik dus in het vervolg toch maar de icloud of iTunes, elke keer hij update, gaat alles verloren, maar hij geeft je de mogelijkheid een back up terug te zeggen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wil geld terug krijgen voor app nemen ze alleen de app terug waar moet ik klagen Danny1235 iPhone Apps 0 28-09-12 19:31
Apps terug krijgen MDQ iTunes 3 21-03-11 19:54
Apps terug krijgen? aardwortel iPhone Apps 5 24-11-10 18:52
App om word/excel/pp/pdf etc bestanden op iphone te krijgen Magger iPhone Apps 16 18-10-09 15:20
Contacten terug krijgen ScarskiN Archief 3 20-07-08 15:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04.