//

'iphone 4 reset programma'

'iphone 4 reset programma' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wou mijn iphone 4g updaten via itunes. Tijdens het updaten krijg ik een foutmelding (fout 1602). Hierdoor is mijn iphone vast gelopen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-02-13, 14:54
JorgeW JorgeW is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard 'iphone 4 reset programma'

Hallo,

Ik wou mijn iphone 4g updaten via itunes. Tijdens het updaten krijg ik een foutmelding (fout 1602). Hierdoor is mijn iphone vast gelopen en reageert niet meer als ik hem van pc aan- of af koppel. Alleen het itunes logo met mijn iphone stekker staan nog op mijn gsm scherm. De reset van power en home knop gecombineerd in te drukken werkt niet. Is er geen programma waardoor ik de iphone opnieuw zou kunnen installeren?

Alvast bedankt !

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-13, 15:06
Aaifoney Aaifoney is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JorgeW Bekijk bericht
Hallo,

Ik wou mijn iphone 4g updaten via itunes. Tijdens het updaten krijg ik een foutmelding (fout 1602). Hierdoor is mijn iphone vast gelopen en reageert niet meer als ik hem van pc aan- of af koppel. Alleen het itunes logo met mijn iphone stekker staan nog op mijn gsm scherm. De reset van power en home knop gecombineerd in te drukken werkt niet. Is er geen programma waardoor ik de iphone opnieuw zou kunnen installeren?

Alvast bedankt !

Mvg
DFU - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
Is soms lastig, maar blijven proberen.
  #3  
Oud 06-02-13, 11:12
JorgeW JorgeW is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard

Nee, door beide knoppen in te drukken reset de iphone niet. Hij regaeert zelf niet als ik hem met itunes wil verbinden. Is er geen programma wat te downloaden valt waarmee ik de iphone terug naar de fabrieksinstellingen kan krijgen?
  #4  
Oud 06-02-13, 12:35
Aaifoney Aaifoney is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JorgeW Bekijk bericht
Nee, door beide knoppen in te drukken reset de iphone niet. Hij regaeert zelf niet als ik hem met itunes wil verbinden. Is er geen programma wat te downloaden valt waarmee ik de iphone terug naar de fabrieksinstellingen kan krijgen?
Je moet de powerknop loslaten na exact 10 seconden. De Homeknop vast blijven houden.
  #5  
Oud 06-02-13, 13:45
JorgeW JorgeW is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard

Ja dat klopt maar mijn iphone blijft op het recovery scherm staan. (kabel+itunes logo)
Zelfs met reset knop. Maar heeft er iemand ervaring met TinyUmbrella, Recboot, fixrecovery43, greenpois0n? Dit zijn blijkbaar programma's om de iphone uit de recovery mode te krijgen, klopt dit en hoe werkt het?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone master reset Trash iPhone algemeen 2 12-10-11 07:52
iPhone reset zichzelf dannn iPhone algemeen 10 07-04-11 15:35
iphone reset telkens pollie iPhone algemeen 2 23-06-10 14:11
Volledige reset iPhone mvveelen iPhone algemeen 10 01-04-09 21:08
iPhone reset Joost91 iPhone algemeen 1 20-10-08 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.