//

Iphone 4s - sluimerknop en lichtsensor werken niet

Iphone 4s - sluimerknop en lichtsensor werken niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sinds vandaag het volgende problemen met mijn iPhone 4s -De sluimerknop werkt niet meer -De lichtsensor werkt niet meer De iPhone staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-13, 22:06
Eric-B Eric-B is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Question Iphone 4s - sluimerknop en lichtsensor werken niet

Hoi,

Ik heb sinds vandaag het volgende problemen met mijn iPhone 4s

-De sluimerknop werkt niet meer
-De lichtsensor werkt niet meer

De iPhone staat aan, dus ik kan hem gebruiken, maar ik kan niet handmatig het scherm uit zetten (moet dus een minuutje wachten). Buiten dat kan ik de iPhone ook niet volledig uitschakelen natuurlijk, want de knop doet niks meer.

Ook doet de lichtsensor het niet meer, het scherm blijft continu opdezelfde lichtsterkte, dus zowel onder een lamp als in een donkere ruimte blijft de lichtsterkte van het scherm het zelfde.

Heeft iemand enig idee wat er kapot zou kunnen zijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-13, 19:55
0ll1 0ll1 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 65
Standaard

ik denk dat je best eens via een apple shop of erkende hersteldienst aanklopt voor dit (waarschijnlijk hardwarematig) probleem
  #3  
Oud 04-04-13, 21:50
eda eda is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 2
Standaard heb hetzelfde probleem

hi,
welke actie heeft je het meeste opgeleverd? Bij mij werkt de sluimerknop ook niet meer...
  #4  
Oud 05-04-13, 09:26
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wanneer je hebt uitgesloten dat het een softwarematig probleem betreft door de iPhone te herstellen met iTunes (als nieuwe iPhone) zul je met de iPhone terug moeten naar de verkoper. Als de iPhone geen schade van buitenaf heeft dan mag een 4S nog geen defecte power knop hebben.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #5  
Oud 05-04-13, 15:59
eda eda is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 2
Standaard thx

thx, ga van het weekend even langs, ligt nl zeker aan device. Hoop op een oplossing!
Reageren

Labels
aan uit knop, iphone 4s, lichtsensor, sluimerknop



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App ter vervanging van kapotte sluimerknop GertJan1403 iPhone Apps 4 04-11-11 20:23
Sluimerknop weigert en spontaan Zet Uit Scherm mlies01 iPhone algemeen 0 28-10-11 12:33
Iphone 4 lichtsensor probleem + touchscreen robijno1985 iPhone algemeen 2 29-12-10 14:03
aan/uit/sluimerknop iMac iPhone algemeen 2 04-06-10 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.