iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   safe mode elke keer na actie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/134626-safe-mode-elke-keer-na-actie.html)

Congierge 05-02-13 23:24

safe mode elke keer na actie
 
goede avond dames en heren,

Na de jailbreak van 6.1 komt mijn iphone elke keer in de safe mode als ik een normaal app verwijder die via de appstore gedownload is, of als ik een tweak downoad zoals lockinfo komt hij vrijwel na het instellen direct in het safe mode en dan als ik de tweak verwijder en restart is het over maar wanneer ik weer een app verwijder gaat hij weer in de safe mode. niet elke keer achter elkaar zonder tijd er tussen maar dit is wel vrij irritant.. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?

groet,

Guest-20180925190238 06-02-13 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Congierge (Bericht 875029)
Na de jailbreak van 6.1 komt mijn iphone elke keer in de safe mode als ik een normaal app verwijder die via de appstore gedownload iis

Komt mij heel bekend voor. Een oplossing heb ik helaas nog niet wel een paar vragen:

1) Heb je na de jailbreak PkgBackup gebruikt? Indien ja heb ook apps teruggezet?
2) Gebruik je Cydelete? Ik bedoel is Cydelete geïnstalleerd?
3) Heb je een backup teruggezet uit de tijd dat die iPhone een jailbreak had op iOS 5.1.1?
4) Als je de apps toch verwijderd hebt, bijvoorbeeld in Safe Mode of met iTunes, verschijnen die verwijderde apps dan terug als update in de App Store app op de iPhone (rode badge)?

Congierge 06-02-13 10:17

Allereerst dankje voor je reactie. Ik heb geen pkgbackup gebruikt. Ik had wel een jb op 5.1.1 maar die had ik er af gegooid door hem aan itunes te updaten. Wel was alles weg en had ik toen via mijn backup of synchronisatie ( leek ) terug mijm contacten erop gezet. Maar alle apps waren wel verwijderd behale default. Het klopt dat ik cydelete geinstalleerd heb en ook gebruik.. Na het verwijderen van de apps komen SOMIGE wel terug en dan als ik het opnieuw verwijder gaat het wel weg..

Heel vervelend dit :(

Nogmaals bedankt


Edit : na 2 of 3 keer achter elkaar verwijderen blijven ze ook weg maar dan doet hij ook alle tweaks die ik er op heb staan resetten? maar als ik dan even reboot is alles weer op zn plaats en alle tweaks werken weer en de app/tweak is verwijderd.

Guest-20180925190238 06-02-13 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Congierge (Bericht 875100)
Wel was alles weg en had ik toen via mijn backup of synchronisatie ( leek ) terug mijm contacten erop gezet. Maar alle apps waren wel verwijderd behale default. Het klopt dat ik cydelete geinstalleerd heb en ook gebruik..

Bedankt voor de info :)

Heb je alleen maar contacten teruggezet uit die backup van iOS 5.1.1 en niets anders?

Ik heb een vermoeden dat het iets te maken heeft met Cydelete. Deze tweak veranderd iets aan het mechanisme om apps te verwijderen. Wat weet ik nog niet maar daar kom ik wel achter (hoop ik).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 februari 2013 om 11:02 ----------

Gevonden :-)

Ik ben eens in de crash reports gaan snuffelen en blijkbaar laat Cydelete een Dispatch Queue (com.apple.main-thread) crashen.

Cydelete verwijderd met Cydia, een respring en reboot gedaan en alles werkt weer op drie (3) iPhones. Cydelete is dus een tweak die op het lijstje van incompatibele tweaks mag komen.

Bedankt voor de bevestiging van één van mijn vermoedens. Succes verder :-)

Congierge 06-02-13 13:10

Dus na verwijderen van cydelete mbv cydia en respring / + reboot en opnieuw installeren zou mn iphone weer normaal laten functioneren? Of is die helemaal niet meer geschikt tot er een update kwam. En ja ik had alleen de contacten terug gezet. :) dankje voor de moeite! Toppie

Edit : spelfout

Guest-20180925190238 06-02-13 13:19

Ik heb er een apart topic voor aangemaakt:

http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...abiliteit.html

colliehome 06-02-13 13:20

Dan kan hier een slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.