//

Mijn iphone blijft in recovery hangen en komt er op geen manier uit.

Mijn iphone blijft in recovery hangen en komt er op geen manier uit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen mijn naam is Tommie, Ik was een aantal uur geleden bezig met mijn iphone te updaten via itunes. Nou springt er een wolkje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-13, 20:39
t0m0x t0m0x is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard Mijn iphone blijft in recovery hangen en komt er op geen manier uit.

Hallo mensen mijn naam is Tommie,
Ik was een aantal uur geleden bezig met mijn iphone te updaten via itunes.

Nou springt er een wolkje van windows in beeld dat er een stuurprogramma ontbreekt, namelijk het recovery stuurprogramma.

Ik heb op meerdere sites gekeken voor oplossingen. Ik kwam dingen tegen zoals aan/uit knop inhouden + home knop en dingen zoals itunes opnieuw installeren.

Ik heb dit echter allemaal geprobeerd en ik blijf met die probleem zitten. Nu vertelde iemand mij dat er een programma bestaat om hem uit dit programma te gooien. Bij iemand bekend?

Wie-o-wie kan en wil mij helpen? Ik weet geen oplossing meer...

alvast bedankt!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-13, 19:52
0ll1 0ll1 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 65
Standaard

normaalgezien wordt dat toch automatisch geïnstalleerd als je je iphone hersteld? vooral je iphone niet uit de usb poort trekken als ie aan het herstellen is.

om op je vraag terug te komen, je kan via het programma 'tinyumbrella' je iphone uit recovery gooien door als het programma opgestart is, 'fix recovery' of 'exit recovery' te selecteren.

en om het probleem van het recovery stuurprogramma: die installeert normaalgezien automatisch als je computer de iphone herkent tijdens het herstellen. kun je anders eens de stappen opnoemen die je deed bij het herstellen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Blijft hangen in recovery mode, foutmelding 1394 etc. jamini Jailbreak 11 18-06-12 14:13
Iphone 4 blijft op 70% hangen tijdens recovery na update IOS 5 RobbertThoolen iPhone algemeen 1 28-10-11 20:29
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan Frenky40 iPhone algemeen 4 16-08-11 18:09
iPhone: iPhone 4 blijft hangen in recovery, fout 1013 bij herstellen thaguz Jailbreak 4 27-03-11 16:10
3g blijft hangen in recovery Nick16gb iPhone algemeen 4 06-11-10 00:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.