Foto's bekijken mail op Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een mail ontvangen van iemand op mijn email op mijn pc met foto's in. Niets als bijlage, maar ingevoegde foto's in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's bekijken mail op Iphone
Beste,
Ik heb een mail ontvangen van iemand op mijn email op mijn pc met foto's in. Niets als bijlage, maar ingevoegde foto's in de tekst zelf. Het probleem is dat ik deze foto's namelijk niet kan bekijken via mijn Iphone email. Alleen het rare is dat als ik zo een email verstuur naar die andere persoon hij de foto's wel kan zien op zijn Iphone. Heb je hiervoor een app nodig of het een of het ander? Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je bij instellingen > e-mail, contacten, agenda's de optie onder 'e-mail' "laad afbeeldingen" aan staan? Hiermee worden namelijk afbeeldingen in e-mails weergegeven
mvg |
|
|||
|
|||
Deze optie stond namelijk aan zo te zien. Heb hem nog eens uit en aan gezet maar zonder resultaat..
|
|
|||
|
|||
Op het discussions.apple.com:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Data en tijd van foto op iPhone bekijken | erwinh | Muziek, foto & video | 0 | 22-10-09 11:31 |
Foto: Iphone 1 crash bij bekijken van foto | bizerk | Muziek, foto & video | 1 | 14-07-08 01:02 |
|
|