//

Problemen met SIM activatie iPhone 4

Problemen met SIM activatie iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb onlangs een iPhone 4 gekregen van een vriend. Ik heb mijn SIM (die ik eerst in een 3G gebruikte) bijgeknipt en hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-13, 00:03
sanderz96 sanderz96 is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 5
Standaard Problemen met SIM activatie iPhone 4

Hallo,

Ik heb onlangs een iPhone 4 gekregen van een vriend. Ik heb mijn SIM (die ik eerst in een 3G gebruikte) bijgeknipt en hij lijkt aardig te passen. Wanneer ik iOS 6(.1) in probeer te stellen gaat het fout bij de activatie. Ik krijg een melding "We're sorry, we are unable to..." en midden op het scherm staat "Please try again later, or contact customer care". Die melding blijft zich herhalen.
Nu heb ik gelezen dat je met een jailbreak het activatie-scherm kan omzeilen. Het probleem is alleen dat de powerbutton defect is...
Ik zit nu echt met de handen in het haar. Ik heb de SIM bijgeknipt dus die past niet meer in mijn 3G en de 4 kan ik niks mee, ik zit dus zonder telefoon.

Weet iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-13, 09:20
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Of de iPhone die je hebt gekregen heeft een simlock of je hebt je simkaart beschadigd bij het knippen. Zou naar je provider gaan en een simkaart voor je nieuwe iPhone vragen (een microsim).
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #3  
Oud 08-02-13, 16:52
sanderz96 sanderz96 is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 5
Standaard

Het zou kunnen dat er een simlock op zit, maar het toestel is geleverd bij een Vodafone abonnement en ik heb ook een Vodafone simkaart. Of de kaart beschadigd is weet ik niet, het kan zijn dat ik een miniscuul stukje van het contactpunt heb afgeknipt.
  #4  
Oud 08-02-13, 21:18
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Mijn iPhone 4 is ook met een VF abo geleverd en simlock vrij, al zou er wel een simlock op zitten dan zou het niet mogen uitmaken welke type kaart van VF je er in stopt (abo of prepaid). Daarnaast, in NL zijn vanaf de iPhone 4 alle toestellen simlock vrij geleverd.

Denk dat dat je je simkaart hebt beschadigd... Gok voorzichtig dat je niet één van de speciale mallen van internet hebt gebruikt en op de gok hebt geknipt? Denk dat je naar VF moet en vragen om een micro-simkaart voor een iPhone 4 (let wel dat je geen nano-simkaart krijgt ).
  #5  
Oud 08-02-13, 21:52
sanderz96 sanderz96 is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 5
Standaard

Ik heb de tutorial van iPhoneclub gebruikt waarin werd beweerd dat op het oog knippen het beste resultaat gaf en ik had het naar mijn idee best aardig gedaan. Maar goed, ik heb contact opgenomen met Vodafone en ik kan eenmalig kosteloos een nieuwe kaart krijgen. Morgenochtend ga ik even naar de winkel, hopelijk ligt het probleem bij de de simkaart.
  #6  
Oud 08-02-13, 21:58
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

PM anders het imeinummer dan check ik de simlock voor je.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3gs 4.2.1 bb 06.15 -> activatie zonder SIM? mr commuter Unlock 2 02-01-11 14:00
iPhone 3GS: Problemen bij activatie bij gebruik Phonebook sim Fexion Unlock 51 04-09-10 17:04
Iphone 4 activatie problemen Blacktree iPhone algemeen 5 03-08-10 10:41
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 02:12
Problemen met Sim kaart MathysKogelman iPhone algemeen 2 14-04-10 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.