iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Batterij probleem na installeren iOS 6.1 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/134818-batterij-probleem-na-installeren-ios-6-1-a.html)

kadda001 08-02-13 03:18

Batterij probleem na installeren iOS 6.1
 
Beste leden,

Op diverse engelse sites kom ik mijn probleem ook tegen, al lijkt het hier in NL wel mee te vallen.

Het probleem is dat sinds ik IOS 6.1 geinstalleerd heb mijn batterij heel erg snel leeg loopt vergeleken met voorheen.

Zijn er misschien meer leden die het zelfde probleem hebben en misschien wel de oplossing?

BigG 08-02-13 04:28

Bij mij hielp manueel alle apps afsluiten in de multi tasking bar en dan de telefoon opnieuw opstarten ....

Starscreamer 08-02-13 14:01

Bij mij is na 1 dag de batterij leeg maar dat heb ik met al mijn mobieltjes :p
Dus ik heb geen flauw idee hoe lang een batterij meegaat :S

Johanb631 09-02-13 09:23

Bij mij heeft de oplossing van bigG geholpen!

Reiko 09-02-13 13:59

Ik heb de laatste dagen ook 't gevoel dat mijn batterij sneller leeg gaat. Gisteren eens mijn mailaccounts opnieuw ingesteld (een tip die ik elders vond). Nu hopen dat dit helpt. Heb dit vroeger ook al eens gedaan op mijn 3GS en andere ios versie en dit hielp toen...
Dus alle mailaccounts gedelete, telefoon herstarten en de accounts opnieuw invoeren...

kadda001 10-02-13 00:07

Bedankt Allen voor de tips, mochten er mensen zijn met nog meer tips, dan hoor ik het natuurlijk graag..

Thanks.

haelewyn 10-02-13 20:23

Ik heb geen ervaring met iOs van voor de update naar 6.1, want dit is de eerste versie die ik gebruik.
Ik heb de eerste week ook last gehad van een te snel leeglopende batterij.
Nadat ik gevonden had hoe je de in de achtergrond lopende apps afsluit heb ik de test gedaan.
Het verschil is : vroeger met de apps actief 2-3 % per uur batterijverbruik.
Nu vaak minder dan 1 procent in meerdere uren tijd.
Het verschil was in die mate groot en belangrijk dat ik er een JB voor over had om dit proces vlotter te laten verlopen. Ik moet nu de apps niet meer stuk voor stuk afsluiten en kan alles ineens door 1 handeling oplossen.
Met een analyzer had ik gevonden dat sommige apps 6 mAh per minuut verbruikten ; vandaar mijn keuzes.
Verder heeft het ook geholpen om altijd de Wi-Fi en de data uit te schakelen aan het eind van het gebruik ervan, maar dat lijkt me logisch.

doubleg 11-02-13 08:41

Als je update doe het altijd met een kabel aan de pc nooit een over the air update dit kan zorgen voor problemen, met een kabel wordt alles gewist en eventueel een reserve kopie teruggezet, doe je het over the air (zonder aansluiten aan de pc) dan worden enkel nieuwe bestanden/software toegevoegd/overschreven.

Mocht je dus al geupdate hebben ove the air, herstel je iphone dan via itunes met een kabel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.