//

iTunes Match cache iPhone leegmaken???

iTunes Match cache iPhone leegmaken??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik in een Wi-Fi omgeving vanuit iTunes Match naar een song luister wordt die niet gedownload naar mijn iPhone. Toch neemt die song plaats ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-13, 16:06
vincentvega vincentvega is offline
• iOS 8.4
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard iTunes Match cache iPhone leegmaken???

Als ik in een Wi-Fi omgeving vanuit iTunes Match naar een song luister wordt die niet gedownload naar mijn iPhone. Toch neemt die song plaats in omdat hij door IOS gecached wordt. Fijn want dan kan ik de song ook nog later luisteren. Niet fijn want daardoor loopt mijn iPhone vol en kan ik geen foto’s of filmpjes meer maken.
Op verschillende fora heb ik gelezen dat Apple een geraffineerde manier heeft om de cache leeg te maken als dat nodig is.
Het lijkt erop dat dat minder geraffineerd werkt dan beschreven, gezien het feit dat ik geen foto’s meer kan maken.
Is er een manier om in te stellen hoeveel van het cache geheugen door iTunes Match gebruikt mag worden? of is er een manier om cache handmatig leeg te maken?
Als ik bij de instellingen voor de optie muziek verwijderen kies ben ik alle muziek kwijt (ook die ik bewust er op gezet heb), en dat wil ik dus ook weer niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-13, 12:11
Niwla Niwla is offline
• iOS
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik ben hier ook heel benieuwd naar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes Match op de iPhone wvy iCloud 61 13-03-13 12:10
iTunes Match en wachtwoord (iPhone) nlrela iCloud 0 28-04-12 10:55
iTunes Match - Match resultaat verbeteren Jurry80 iCloud 8 28-01-12 04:27
[iTunes Match] Slimme afspeellijst iPhone bramk iCloud 0 19-01-12 18:14
Windows: Map 'iTunes Media' verwijderen/leegmaken? bvstrien iTunes 0 17-08-11 14:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:28.