Voorbeeld Brief Garantie voor 2 Jaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Hierbij voor de mensen die het nodig hebben een voorbeeld brief hoe je na de 1 jaar garantie van apple toch nog aanspraak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Voorbeeld Brief Garantie voor 2 Jaar
Beste mensen,
Hierbij voor de mensen die het nodig hebben een voorbeeld brief hoe je na de 1 jaar garantie van apple toch nog aanspraak kan maken op de wettelijke twee jaar die je officieel moet krijgen. Te gebruiken als je product kapot gaat na 1 jaar maar binnen 2 jaar van de aankoop datum. Mij heeft het erg geholpen. Citaat:
Succes, Roman
Laatst gewijzigd door IRom; 10-02-13 om 12:56. Reden: Extra |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nu nog even het juiste adres van Apple
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat denkt u van Apple Nederland zouden zij daar wat mee doen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik iets koop in de Belgische of Nederlandse Apple Online Store krijg ik altijd een factuur uit Ierland. Is de verkoper dan een Iers bedrijf? En een Apple Premium Reseller is geen onderdeel van Apple die normaal gesproken de nationale wetgeving ter zake moet respecteren (denk ik). |
|
||||
|
||||
Citaat:
Apple - Juridische informatie - Apple producten en Nederlands consumentenrecht Onderin zie je staan hoe contact op te nemen met apple over Garantie Laatst gewijzigd door IRom; 10-02-13 om 13:17. Reden: Extra informatie |
|
|||
|
|||
Apple opereert in NL en hierdoor moet Apple simpelweg ook houden aan de wettelijke garantietermijn van 2 jaar op duurzame goederen, op sommige goederen is dit zelfs vijf jaar, dacht ik. Als de prijs bij Apple hetzelfde is als bij een Mediamarkt of een officiële reseller, dan raad ik je aan om je product niet bij Apple af te nemen. De andere winkels doen namelijk minder moeilijk.
|
|
||||
|
||||
NL heeft geen wettelijke garantietermijn van 2 jaar (en ook niet 5):
http://www.consuwijzer.nl/nieuws/gar...ragen-oproepen
|
|||
|
|||
Citaat:
Je brengt iets binnen en dan zeggen ze x eur voor na te kijken en we laten dit vallen bij herstelling. Dit kan dan al na 1.5 jaar zijn. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
1 jaar, garantie, oneens, wettelijk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1 of 2 jaar garantie iPhone 3GS? | groegee | iPhone algemeen | 4 | 24-02-12 22:38 |
2 jaar garantie bij Apple. Of niet? | Snippertje | iPhone algemeen | 32 | 09-12-11 11:27 |
|
|