//

Privacy bij synchroniseren Iphone op andermans Mac?!

Privacy bij synchroniseren Iphone op andermans Mac?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai!, Ik ben niet zo heel i-kundig.., vandaar dat ik hier antwoord op mijn vraag hoop te krijgen. Onlangs is mijn Iphone op andersmans Mac ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-13, 14:28
Melke01 Melke01 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 4
Standaard Privacy bij synchroniseren Iphone op andermans Mac?!

Hai!,

Ik ben niet zo heel i-kundig.., vandaar dat ik hier antwoord op mijn vraag hoop te krijgen.

Onlangs is mijn Iphone op andersmans Mac gesynchroniseerd. Ik weet dat daarbij de contacten en foto's op de Mac komen te staan. Maar ik vraag me nu af hoe dat zit met mijn e-mails, berichten, en de apps zoals Whatsapp etc..

Is het mogelijk dat de houder van de Mac een kopie hiervan kan maken bij de synchronisatie, of sterker nog de actuele berichten, mail etc in kan zien??

Misschien een onnozele vraag :-(, maar ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen.

Thanks alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-13, 14:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Melke01 Bekijk bericht
Hai!,

Misschien een onnozele vraag :-(, maar ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen.
Hai!,

Als die persoon weet hoe iBackupbot of iPhone Backup Extractor werkt dan kan hij/zij aan die gegevens (als de backup/synchronisatie niet versleuteld was).
  #3  
Oud 11-02-13, 14:39
Melke01 Melke01 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hai!,

Als die persoon weet hoe iBackupbot of iPhone Backup Extractor werkt dan kan hij/zij aan die gegevens (als de backup/synchronisatie niet versleuteld was).
Thanks voor je reactie!!

Durf ik zo niet te zeggen, maar het is iemand die vrij handig is met dit soort dingen.

Kan ik ergens aan merken of traceren dat dit gedaan is? Belangrijker dan.., kan ik het dan ook ongedaan maken?

Als ik aan het bellen ben (sinds de synchronisatie), dan hoor ik soms tijdens het gesprek een paar piepen achter elkaar waarbij de verbinding even wegvalt. Kan jij dit toevallig plaatsen? Ik dacht laatst dat het misschien is dat iemand inbelt op mijn toestel ofzo (kan ook heel goed stukje paranoia zijn ).
  #4  
Oud 11-02-13, 14:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Melke01 Bekijk bericht
Kan ik ergens aan merken of traceren dat dit gedaan is? Belangrijker dan.., kan ik het dan ook ongedaan maken?
Nee dat kan je niet traceren. Die data staat op die Mac en die kan je alleen maar verwijderen op die specifieke Mac.
  #5  
Oud 11-02-13, 16:31
Melke01 Melke01 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nee dat kan je niet traceren. Die data staat op die Mac en die kan je alleen maar verwijderen op die specifieke Mac.
Euhmm, dat is vervelend.. Is het een optie om mijn Iphone volledig te wissen om geen connectie meer te hebben met die gesynchroniseerde data?, en daarna alles opnieuw in te stellen.
  #6  
Oud 11-02-13, 16:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Melke01 Bekijk bericht
Euhmm, dat is vervelend..
Die data staat op die Mac en blijft daar staan tot iemand die verwijderd.
  #7  
Oud 11-02-13, 16:48
Melke01 Melke01 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Die data staat op die Mac en blijft daar staan tot iemand die verwijderd.
Sorry, denk dat ik wat onduidelijk ben geweest in mijn vraag. Begrijp dat de eerder gesynchroniseerde data blijven bestaan op de Mac. Maar disconnect ik mijn Iphone (in de zin dat er geen nieuwe berichten, e-mails etc meer opgehaald kunnen worden vanuit de Mac) als ik mijn Iphone volledig wis, en daarna opnieuw instel.

M.i. zal mijn Iphone weer aan de Mac gehangen moeten worden om de synchronisatie te activeren? Of zie ik dit verkeerd?


ps: sorry voor al mijn vragen
  #8  
Oud 11-02-13, 16:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Melke01 Bekijk bericht
Maar disconnect ik mijn Iphone (in de zin dat er geen nieuwe berichten, e-mails etc meer opgehaald kunnen worden vanuit de Mac) als ik mijn Iphone volledig wis, en daarna opnieuw instel.
Als die iPhone met die Mac gesynchroniseerd werd met iTunes via een USB-kabel of Wi-Fi kan er geen nieuwe data opgehaald worden. Daar hoef je de iPhone niet voor te herstellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone synchroniseren met PC en Mac Beee iTunes 5 31-10-11 19:29
Mac OS X: Synchroniseren iPhone nieuwe Mac Fmkk iTunes 2 25-06-11 04:36
Kosten bij gebruik van andermans Wi-Fi Angieiphone Wi-Fi 3 11-07-09 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.