//

Accu sparen

Accu sparen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb er nog nooit zo op gelet maar mijn 4s gaf ik aan mijn vrouw en ze heeft er maar 7 Apps op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-02-13, 14:53
boeffie's schermafbeelding
boeffie boeffie is offline
• iOS 17.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Akkrum
Berichten: 191
Standaard Accu sparen

Hallo ik heb er nog nooit zo op gelet maar mijn 4s gaf ik aan mijn vrouw en ze heeft er maar 7 Apps op en ik heb nu een iPhone 5 en heb er inmiddels 87 Apps op en nu gaat mijn accu sneller leeg .
Mijn vrouw red bijna 2 dagen met de accu en heeft veel contact via whatsap .
Ik heb wel alle push berichten uit staan en toch red ik net een dag .
Is het beter om dan minder Apps te installeren ?
Wie kan dat uitleggen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-13, 15:05
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Het gaat niet om hoeveel Apps je geïnstalleerd hebt, maar om hoeveel apps er actief op de achtergrond blijven draaien. Daarnaast heb je locatievoorzieningen uit staan, bluetooth uitstaan, onderzoeksresultaten voor apple ofzoiets uitstaan, helderheid scherm op laag of iig niet hoogst, 3g uitzetten als je niet internet, hetzelfde geldt voor Wi-Fi, pushnotificaties voor apps uitstaan en mail?

owja: je iphone helemaal leeg laten lopen en vervolgens opladen wil ook wel eens helpen. of overnieuw opstarten (uit en aanzetten).
  #3  
Oud 11-02-13, 15:20
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Over batterij en verbruik van de batterij zijn er hier al boeken geschreven. Gebruik even de zoekfunctie en voeg je dan toe aan het topic dat je het meeste ligt. Hier gaat een slotje.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Accu op 100% Onjuiste weergave accu inhoud. conquistadorr Jailbreak 0 22-06-11 18:18
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 18:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.