//

Na update ios 6.1.1 is een mail schrijven anders

Na update ios 6.1.1 is een mail schrijven anders discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste luitjes, Sinds ik mn Iphone 4s heb upgedate met de laatste versie van ios, werkt mijn mail anders. Als ik een mail tik zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-13, 21:16
sirmike sirmike is offline
• iOS 12.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 45
Standaard Na update ios 6.1.1 is een mail schrijven anders

Beste luitjes,

Sinds ik mn Iphone 4s heb upgedate met de laatste versie van ios, werkt mijn mail anders.
Als ik een mail tik zou aan het einde van ieder geschreven regel hij automatisch moeten verspringen naar een volgende regel, alleen wanneer ik tik gaat de regel eindeloos door waardoor de tekst uit het beeldscherm verdwijnt en ik van links naar rechts moet navigeren om mijn mail te lezen.
Hoe kan ik het weer "zo" krijgen dat de tekst automatisch aan het einde verspringt naar een nieuwe regel. In andere apps werkt het overigens prima. In smsjes of tekstbalken in andere apps gaat het wel zoals het hoort.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-13, 21:38
0ll1 0ll1 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 65
Standaard

een cydia app toegevoegd die te maken heeft met messaging/mail?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Standaard emailadres in mail is anders dan de setting KvdS iPhone Apps 0 04-12-12 17:27
Geluid voor mail anders dan inbox Herbieferbie iPad algemeen 0 17-09-12 19:56
safari en mail werkt niet meer na update ios 5 nilly iPhone algemeen 9 12-06-12 13:16
Geen mail notificaties meer sinds update iOS 5.1.1 iMarvin. iPhone algemeen 3 07-06-12 23:54
Multitaskbar in iOS 5 anders dan in iOS 4.2.1 Soxbrother iPhone algemeen 6 02-01-12 10:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.