//

Ik wil niet dat mijn iphone de afzender van een sms toont

Ik wil niet dat mijn iphone de afzender van een sms toont discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat het mogelijk is om een voorvertoning uit te zetten van de berichten die je ontvangt en ook dat je de melding van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-13, 12:23
Beverke Beverke is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard Ik wil niet dat mijn iphone de afzender van een sms toont

Ik weet dat het mogelijk is om een voorvertoning uit te zetten van de berichten die je ontvangt en ook dat je de melding van een nieuwe sms op het beginscherm kan uitzetten maar zou eigenlijk gewoon willen dat mijn iphone op het beginscherm aangeeft 1 nieuw bericht zonder de naam van de afzender erbij (zoals bij andere gsm's). Eventueel met een app indien dit niet mogelijk is met de instellingen op de iphone 4s?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-13, 12:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beverke Bekijk bericht
Eventueel met een app indien dit niet mogelijk is met de instellingen op de iphone 4s?
Ik denk niet dat er apps zijn die zo iets mogelijk maken. Apple staat niet toe dat apps gaan knoeien met die functies.

Misschien dat het lukt met een jailbreak en de een of andere tweak.
  #3  
Oud 13-02-13, 12:42
kalerolf kalerolf is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 27
Standaard

Degene van wie jij niet wil dat het zichtbaar is uit je adresboek verwijderen, zodat je enkel de Nr ziet een optie? Beetje onduidelijk waarom je geen naam zichtbaar wilt hebben ik zou willen weten wie smst. Neem zo maar aan dat dit relationele redenen heeft succes ermee.
  #4  
Oud 13-02-13, 12:43
Beverke Beverke is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard

Nee, eerder proffesionele redenen als de gsm op tafel ligt tijdens een bespreking. Toch bedankt
  #5  
Oud 13-02-13, 13:07
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

En als je nieuwe sms berichten via Instellingen - Berichtgeving - Berichten uitzet op het toegangsscherm en de stroken/meldingen; volgens mij moet dat al een heel eind helpen. Als ik het juist inschat krijg je dan alleen nog een 1 bij de berichtenapp te zien.

Edit, dat had je zelf ook al bedacht...
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foto's van iphone op pc zetten, gebeurt in datum-mapjes, ik wil dat niet iLillie Muziek, foto & video 2 17-06-12 22:44
Ik wil niet dat iPad van dochter mijn adressen synchroniseert McEd iPad algemeen 1 20-05-12 03:44
ik wil mijn telefoonnrs, sms enz. niet kwijt.. pdjtehhs iTunes 6 06-11-10 18:25
Mijn sms balloon wil maar niet werken! dagmarvandersluis iPhone algemeen 4 04-10-09 14:11
iTunes denkt dat ik mijn iPhone wil herstellen M1ch3l iTunes 3 17-03-09 23:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.