//

Wifi blokje grijs en met geen mogelijkheid krijg ik nog wifi

Wifi blokje grijs en met geen mogelijkheid krijg ik nog wifi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jacques09 Hebben we ook gehad maar de slechte garantie afwikkeling van Onze rijke Apple zei vrolijk geen garantie meer toestel was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-09-13, 20:58
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacques09 Bekijk bericht
Hebben we ook gehad maar de slechte garantie afwikkeling van Onze rijke Apple zei vrolijk geen garantie meer toestel was 14 mnd oud en ja hoor 230 euro omruil prijs!
en de EU zegt vrolijk tegen eindgebruikers iedereen heeft 24 mnd garantie maar de dealers mogen het weer regelen waardeloze regeling je mag er niks aan verdienen en ook nog de slechte garantie regels ophoesten Apple je moest je schamen!
Je hebt 1 jaar garantie van Apple en 1 jaar van de verdeler waar je hem gekocht hebt.

Dan ga je daar toch naartoe? Ik snap het probleem niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-10-13, 21:30
Saaasje Saaasje is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

Jaques09 helemaal mee eens! Ik heb nu precies hetzelfde. Je doet de update van Apple en je betaalt daarvoor dus een nieuw toestel. Ik kreeg bij the geniusbar te horen firmware/ hardwarebug, geen garantie en dus betalen. Schande! Als het nou mijn fout was, bv hard laten vallen of zo. Maar dit! Ik kreeg geen ander toestel.
  #23  
Oud 07-10-13, 21:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saaasje Bekijk bericht
Ik kreeg geen ander toestel.
Dan zal het toestel ouder dan één jaar zijn en heb je geen Apple fabrieksgarantie meer. Je kan nog altijd beroep doen op de consumentengarantie bij de winkel/provider waar je het toestel gekocht hebt.
  #24  
Oud 07-10-13, 21:49
Saaasje Saaasje is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

Timosha in mijn geval is het een toestel via de werkgever, dat moet dus eerst even uitgezocht worden. Het is de consumentonvriendelijkheid die me tegenstaat in deze. Het is absoluut niet mijn schuld dat de telefoon het niet doet, dat zou Apple direct moeten rechtzetten naar mijn idee.
  #25  
Oud 07-10-13, 21:53
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saaasje Bekijk bericht
Timosha in mijn geval is het een toestel via de werkgever, dat moet dus eerst even uitgezocht worden. Het is de consumentonvriendelijkheid die me tegenstaat in deze. Het is absoluut niet mijn schuld dat de telefoon het niet doet, dat zou Apple direct moeten rechtzetten naar mijn idee.
Consument onvriendelijkheid? Ik heb ondertussen al meermaals contact gehad met Apple in verband met allerlei dingen en ik ben telkens heel vriendelijk en correct verder geholpen.
  #26  
Oud 07-10-13, 21:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saaasje Bekijk bericht
Het is absoluut niet mijn schuld dat de telefoon het niet doet, dat zou Apple direct moeten rechtzetten naar mijn idee.
Ik ben het volledig met je eens. Het begint nu wel langzaam op te vallen dat sommige iPhone 4S na een update, zij het iOS 6 of 7, problemen krijgen met Wi-Fi/Bluetooth.

Apple houdt zich helaas strikt aan de regels. Het eerste jaar fabrieksgarantie met omruil van het toestel zonder de minste discussie. Het tweede jaar (of langer) consumentengarantie bij de verkoper.

Ik heb ook een probleem gehad met een iPhone 4S tijdens de fabrieksgarantie. Het toestel werd op een maandag afgehaald door UPS. Op woensdag bracht UPS een nieuw toestel. Dus zo klantonvriendelijk is Apple niet.
  #27  
Oud 07-10-13, 22:09
Saaasje Saaasje is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

De jongeman bij de geniusbar was zeker niet onvriendelijk, maar mijn probleem is bekend bij Apple en niet mijn schuld. De klant met een kapotte telefoon laten zitten of een vervanging à 200€ aanbieden, is wél klantonvriendelijk.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 21:10 ----------

Ook na de fabriekgarantie, ik ben zuinig op mijn dure telefoon
  #28  
Oud 20-02-14, 12:16
kato1234 kato1234 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Standaard

Beste,
Ik heb net hetzelfde, had men iPhone binnen gedaan in de winkel omdat hij helemaal niet werkte, ik ga hem gisteren halen en heb een nieuwe gekregen. IPhone komt voor een update vragen en dat doe ik en nadat ik dat heb gedaan is men Wi-Fi balk grijs geworden. Vele mensen zeggen dat ik hem terug moet binnen doen, maar ik heb nu net 3 weken op men iPhone moeten wachten dus ik ga niet nog eens wachten. is er misschien een andere mogelijkheid? kan je een update ongedaan maken???
grtjs
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daviej13 Bekijk bericht
Beste,

Ik heb een iphone 4s waarmee ik sinds zaterdag met geen mogelijkheid meer contact krijg met Wi-Fi. Ik heb alle stappen al doorlopen (aan/uit, reset, netwerkinstellingen herstellen en zelfs de iphone terug gezet naar fabrieksinstellingen) maar niks werkt. Ik zie dat er al meerdere dicussies hier staan over dit onderwerp maar de oplossingen die worden gegeven heb ik allemaal al geprobeerd. Bleutooth doet het wel dus wat ik begrijp uit de eerder gelezen verhalen zou mijn antenne nog gewoon goed zijn. De problemen zijn begonnen sinds IOS 6.1. Ondertussen heb ik hem via mijn computer en itunes geupdate naar 6.1.1 maar nog steeds geen verbetering. Hopelijk is er iemand die mij kan helpen.

Groet,
  #29  
Oud 20-02-14, 12:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kato1234 Bekijk bericht
kan je een update ongedaan maken???
Die update kan je in ieder geval niet ongedaan maken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi grijs en geen service (watershade) dungeon Wi-Fi 8 21-03-12 21:42
Wi-Fi button is grijs [NO-Wi-Fi] pcsw Wi-Fi 52 03-03-12 11:05
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. mathieu88 Wi-Fi 0 05-09-11 15:07
Krijg geen verbinding met Wi-Fi!!! Shiney Wi-Fi 5 16-02-11 11:12
iPhone 3G FW 3.0 Nog geen Wi-Fi Cherrim Wi-Fi 4 19-06-09 11:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:54.