//

Hersenkraker: Foto's op iPhone naar iPhoto en daarna van iPhone af

Hersenkraker: Foto's op iPhone naar iPhoto en daarna van iPhone af discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoiiiii Apple-vrinden, Ik dacht van de week even iets simpels te gaan doen. Ik heb al jaren een iPhone in al die jaren heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-13, 12:46
luchtverfrisser luchtverfrisser is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard Hersenkraker: Foto's op iPhone naar iPhoto en daarna van iPhone af

Hoiiiii Apple-vrinden,

Ik dacht van de week even iets simpels te gaan doen. Ik heb al jaren een iPhone in al die jaren heb ik flink wat foto's gemaakt en zit mijn bibliotheek aardig vol. Ik bedacht me van de week dat ik vast wel de foto's gemakkelijk naar iPhoto kon exporteren en vervolgens de foto's van de iPhone kon verwijderen.

Dit bleek een illusie. Ik heb de foto's naar iPhoto geëxporteerd, maar ik kan ze daar nergens terug zien. Als ik de iPhone aansluit en iPhoto open, dan staat er dat er geen foto's te importeren zijn. Logisch, want ik heb ze dus al een keer geïmporteerd in iPhoto, maar ik kan ze dus nergens zien. Via iTunes probeerde ik de foto's van m'n iPhone te verwijderen, maar in plaats dat ik ze verwijderd heb, staan nu AL mijn iPhoto-foto's (dus alle gênante strandkiekjes) op mijn iPhone.

Concreet is mijn vraag: waar kan ik mijn iPhone-foto's vinden in iPhoto en hoe krijg ik ALLE foto's van mijn iPhone af?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-13, 20:38
0ll1 0ll1 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 65
Standaard

je werkt in mac os x, maar als je toegang hebt tot een windows pc, kun je gewoon in de verkenner al je iphone foto's knippen en plakken in een map op je hardeschijf. Wordt de iphone herkent als externe schijf en heb je dus toegang tot de iphone via finder?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhoto: veel foto's exporteren naar PC jopth Muziek, foto & video 5 17-08-12 13:46
foto's van Mac uitzoeken via iPhone/iPad daarna streaken naar Apple TV Jz86 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 05-04-12 12:22
Video's van iPhoto naar iTunes naar iPhone? fedor07 iTunes 0 16-12-11 17:35
Foto's van Iphone naar Iphoto Dolfijntje Desktop-applicaties 5 11-08-10 12:39
iPhoto foto's naar iPhone in filmrol iTim iTunes 3 07-08-09 16:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.