iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   kan iphone 3gs niet activeren (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/135280-iphone-3gs-niet-activeren.html)

Gilliewillie 14-02-13 21:21

kan iphone 3gs niet activeren
 
Hallo,
ik heb een 3gs gekocht van een kennis in de sportclub.
ik kan de taal en het land invoeren en Wi-Fiverbinding maken. Das alles.
Dan wordt er weergegeven op het scherm "Uwiphone kan niet worden geactiveerd omdat de activatieserver tijdelijk niet beschikbaar is ".
Heb al proberen te verbinden met itunes, maar er veranderde niets.
Als de telefoon in slaapstand is en ik druk op de thuisknop, staat er een schuine i op het scherm. als ik er op druk verschijnt er een imei nr en een ICCID onbekend .
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt

Boekel 15-02-13 16:39

Even wachten tot de activatieserver weer bereikbaar is?

senna22 15-02-13 18:16

geef mij je imeinummer ( het 15 cijferig nummer als je op de i drukt) dan check ik of het een simlock probleem is.

Gilliewillie 15-02-13 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door senna22 (Bericht 878614)
geef mij je imeinummer ( het 15 cijferig nummer als je op de i drukt) dan check ik of het een simlock probleem is.

Alvast bedankt voor de snelle reactie. 01 216300 758191 3

senna22 15-02-13 19:19

hij is simlockvrij, ik denk dat het ergens anders aan ligt.
misschien je baseband?

Gilliewillie 15-02-13 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door senna22 (Bericht 878631)
hij is simlockvrij, ik denk dat het ergens anders aan ligt.
misschien je baseband?

Heb perfecte verbinding Wat zou ik moeten doen nu? Ik kan wel die kerel terug zien zijn kaart er terug in stoppen en bepaalde instellingen correct zetten maar welke?

iSpy 15-02-13 23:11

Zijn kaart erin stoppen, activeren en na het activeren weer eruit halen en jouw kaartje erin stoppen werkt vaak ook.

Jeefsol 15-02-13 23:24

Luitjes, heb hier hetzelfde probleem. Ook 3GS welke niet wil activeren. Hij zou simlockvrij moeten zijn, heb dat scherm ook gekregen maar krijgt geen service. Origineel locked op AT&T. Nu weet ik dat er ook activation service op internet te koop is, 50,- eurie. Zou het hier iets mee te maken hebben? Dat de telefoon nog ongeactiveerd staat geregistreerd bij AT&T? Help help, dit duurt me nu al dagen hoofdbrekens.......

Jeefsol 16-02-13 12:05

OPGELOST! In de jailbreak heb ik aangevinkt '' Downgrade from ipad baseband, waardoor ik een andere baseband kreeg, daardoor hij simkaart(en) weer leesde, en voila! Ik zat op baseband 6.15.00 en nu op 5.12.0.

Gilliewillie 17-02-13 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door senna22 (Bericht 878631)
hij is simlockvrij, ik denk dat het ergens anders aan ligt.
misschien je baseband?

Ik Heb die kerel gezien van wie ik die 3 gs heb gekocht. Hij vertelde me dat die telefoon gejailbreakt was.hij heeft hem Gereset via iTunes waardoor iOS 6 automatisch is gedownload zonder zijn simkaart. Zou het daardoor niet kunnen zijn dat ik hem niet kan activeren? Wat moet ik nu doen? Alvast bedankt voor de moeite. Grtjs gilles


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:04.