//

iPhone4 geen service sinds een maand

iPhone4 geen service sinds een maand discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, Sinds een maand heb ik op mijn iPhone 4 vaak de melding dat ik " geen service" meer heb. Ik heb wel een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-02-13, 16:43
wijtske wijtske is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard iPhone4 geen service sinds een maand

Hi allemaal,
Sinds een maand heb ik op mijn iPhone 4 vaak de melding dat ik " geen service" meer heb. Ik heb wel een tijdje netwerk, maar dan klapt ie eruit en dan houdt het op. Dit zijn de stappen die ik al gedaan heb na contact met T-mobile:

-nieuwe sim kaart, mogelijk dat de oude versleten was. Geen verbetering
-reservekopie gemaakt in iTunes, telefoon teruggezet op fabrieksinstellingen en reservekopie teruggezet. Geen verbetering
-dekkingsklacht ingediend bij t-mobile. Dat heeft ervoor gezorgd dat mijn klacht gegrond was, ik krijg 6 maanden 20% korting op ABO. Probleem is hiermee niet opgelost.
Deze laatste optie klinkt alsof mijn probleem klopt, maar het rare Is dat ik al heel wat jaren klant ben bij t mobile en dit probleem niet eerder (zo erg) had. Daarnaast is mijn man ook t mobile klant en die heeft dit probleem minder.

Nog een paar opmerkingen:
- ik heb vaak wel 3G, ook al valt 2G weg
- als netwerk weg valt moet ik telefoon uit en aanzetten en dan heb ik weer verbinding, tot...
-Het gebeurt me overal, niet alleen thuis.

Ik denk zelf dat het aan de update ligt (6.1) of aan de interne antenne.

Ben benieuwd of iemand van jullie hier ervaring mee heeft? Zoja, tips/oplossingen?
(Ik heb nog garantie volgens mij,maar wil telefoon liever niet kwijt als er andere oplossingen zijn)...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sinds gisteren opeens geen service melding in huis ukkie76 Vodafone 4 23-06-12 14:39
iPhone: Geen service na update iphone4 naar ios 5.1 WetFox Jailbreak 3 16-03-12 11:04
geen service iphone4 32 spaans flodderfam iPhone algemeen 1 03-03-12 07:55
iPhone: Telkens geen service na JB iPhone4 iOS 4.3.3 changyy Jailbreak 10 26-05-11 21:34
Sinds update naar 2.2 '"Geen Service'" asayaga iPhone algemeen 9 18-12-08 23:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:32.