//

Batterij gaat langer mee

Batterij gaat langer mee discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil eens wat nieuws vertellen dat in de omgekeerde richting gaat dan wat je hier meestal leest : mijn batterij gaat, naar mijn gevoel, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-13, 10:58
haelewyn haelewyn is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Oost Vlaanderen
Berichten: 33
Standaard Batterij gaat langer mee

Ik wil eens wat nieuws vertellen dat in de omgekeerde richting gaat dan wat je hier meestal leest : mijn batterij gaat, naar mijn gevoel, echt lang mee. Langer dan toen ik de iphone de eerste dagen in bezit had (2 a 3 procent verbruik bij standby). Bij intensief gebruik blijft het wel povertjes.

Na een jailbreak met evasi0n, iOs 6.1 stond er sowieso al op, heb ik me vooral geconcentreerd op het zo vaak mogelijk afsluiten van draaiende apps op de achtergrond.
Ik had gezien in een batterijcontrole-app dat verschillende apps veel van de batterij vroegen.
Om mijn apps vaak genoeg te sluiten heb ik WeeKillbackground Pro geinstalleerd. Deze sluit alle apps na het bekijken van het Notification Center.
NCsettings draait hier met minder fouten dan gelijkaardige apps. Wi-Fi en Dataverbinding starten met minder problemen op.
Mijn Wi-Fi en data staan enkel op als ik ze echt nodig heb.
Mail en andere apps / programma's zijn ingesteld om niet automatisch een refresh van gegevens te doen maar enkel manueel.

Een test gisteren gaf me 20 procent batterijverlies op een periode van 30 uur. In die tijd heb ik misschien een tiental berichtjes verstuurd en 20 minuten in de Cydiawinkel rondgebladerd. Mijn iphone en zijn batterij zijn één jaar oud (als occasie gekocht).

Voor wie er zijn voordeel kan mee doen..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5: hoe lang gaat jouw batterij mee? XIII iPhone algemeen 107 06-12-13 06:09
iPhone 4S langer mee na opladen in stopcontact? Broes iPhone algemeen 10 20-11-12 19:12
Hoe lang gaat de batterij van jouw iPhone mee? decx iPhone algemeen 5 12-03-12 14:14
3gs batterij gaat langer mee na update 5.0 geforce86 iPhone algemeen 11 19-10-11 10:27
Hoe lang gaat jullie batterij mee? maloutje191 Archief 3 25-03-10 21:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.