//

iphone geeft melding "not enough storage"

iphone geeft melding "not enough storage" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort steeds een scherm met " not enough storage " ik weet niet hoe ik dit moet oplossen of wat het echt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-02-13, 22:03
janinee janinee is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 8
Question iphone geeft melding "not enough storage"

Ik heb sinds kort steeds een scherm met " not enough storage "
ik weet niet hoe ik dit moet oplossen of wat het echt inhoud.


kan iemand mij het uitleggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-13, 23:40
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Wil zeggen dat je iphone z'n geheugen vol zit, opties zijn:
Ruim je muziek, video's, apps, boeken op en je zal weer genoeg geheuegen hebben op je iphone
  #3  
Oud 19-02-13, 15:09
imabitvague's schermafbeelding
imabitvague imabitvague is offline
• iOS 6.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Helaas, ik heb dit probleem ook, 6.1.1. op mijn 4s staan en ineens heb ik nergens ruimte meer voor. Ik heb alle foto's verwijderd, grote apps (die er eerst wel op stonden) en nog steeds heb ik te weinig ruimte. In iTunes wordt ineens een kwart van mijn storage ingenomen door "overig".
Mijn vriend heeft een 3gs met hetzelfde probleem. Ik kan geen foto meer maken nu, heel vervelend. Niemand anders last van deze bug?
  #4  
Oud 19-02-13, 15:25
Nalaa Nalaa is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard

Hoi,

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik heb een Iphone 4 16GB en alle software is up to date. Hiervoor heb ik altijd heel veel muziek en apps gehad maar nooit geheugen problemen.

Maar nu heb ik dus bijna geen geheugen meer over. Ik heb in totaal 4GB aan muziek, dat is wel veel ja, maar verder heb ik bijna geen foto's/filmpjes en 24 apps die niet veel ruimte in beslag nemen. Ik heb 'sorteer op grootte' gekozen in Itunes en alles bijelkaar opgeteld, er is ongeveer 350 MB aan apps.

Maar het probleem is..... volgens itunes heb ik 7,9 GB aan apps! En 1,4GB overig.
En als ik nu de apps wil synchroniseren krijg ik de melding:

iTunes kan geen apps met de iPhone synchroniseren, omdat niet kan worden bepaald welke apps op de iPhone geinstalleerd zijn

Help!
  #5  
Oud 20-02-13, 13:24
imabitvague's schermafbeelding
imabitvague imabitvague is offline
• iOS 6.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik las ergens al dat dit te maken kon hebben met iCloud. Ik heb deze al eens aan en uitgezet. En de telefoon geherstart. Nu heb ik iets meer ruimte, maar toch nog steeds 3,84 "overig". Hoe kan ik dit verminderen?
  #6  
Oud 20-02-13, 14:02
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

Overig zal over het algemeen cached spul zijn.

Kijk eens bij Instellingen > Algemeen > Gebruik welke apps er het meeste ruimte in beslag nemen? Bij mij is dat steevast (na Muziek) Chrome, Whatsapp en Facebook.
Reageren

Labels
iphone, not enough storage



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 melding "opladen niet ondersteund met dit accessoire" Istone iPhone algemeen 10 13-11-13 16:34
Iphone 5: "Melding gesprek beëindigd" bij telefoonnummers met landcode? mboumans iPhone algemeen 0 05-01-13 15:29
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 12:59
iPhone: Melding: "sad iPhone by Geoff Stearns" na installatie 3.0 en redsn0w alvani Jailbreak 15 15-08-10 23:33
Melding "dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone" uitzetten tomtom iPhone algemeen 0 05-02-08 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:12.