iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4s 6.1.1 geen volume bar? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/135537-iphone-4s-6-1-1-geen-volume-bar.html)

Wishaal 19-02-13 15:49

iPhone 4s 6.1.1 geen volume bar?
 
Mijn iPhone 4s doet nogal raar met geluid. Er wilt maar geen geluid uit komen.
geluid uit koptelefoon werkt wel, of als ik gebeld word, of als ik op een dock aansluit.
Maar als ik muziek uit de luidspreker zelf wil, dan verdwijnt de volume slider, en hoor ik geen enkel geluid uit de speakers.

De iPhone staat duidelijk niet op stil, ik heb aan/uit geprobeerd, en hard reset
en herstellen zonder resultaat.

Ik had begrepen dat veel mensen met 6.1.1 dit probleem hebben, maar hoe kan dit opgelost worden?

als ik gebeld word, dan hoor ik wel m'n ringtone door de speakers, dus ik ga ervanuit dat die in orde zijn

Pikkelateur 19-02-13 16:24

Dit heeft waarschijnlijk te maken met je dock aansluiting. Deze is denk ik vies, even schoonmaken met een borsteltje met wat alcohol.
Suc6

Wallyİ 19-02-13 17:02

Meerdere mensen lijken dit probleem te ondervinden...

Mogelijke fix...

Start een song vanuit je iPod app...

Dubbelklik de homeknop (voor de appswitcher) en slide tot de volumebar zichtbaar wordt...

Slide naar max...

Laat je iets weten..?

Wishaal 19-02-13 21:18

ja, ik heb dat geprobeerd, maar ik zie dat ene cirkeltje niet die je hoort te sliden.
Ik zie alleen een lege balkje.

FridgeNL 19-02-13 21:29

Gewoon proberen wat Pikkelateur al eerder zei, het zal naar alle waarschijnlijkheid je probleem oplossen. Je dock connector wel goed reinigen!

Wishaal 19-02-13 21:30

ja, ik zal het proberen, ik zal nog laten weten of het gewerkt heeft of niet.
Dank jullie wel

Wishaal 20-02-13 16:01

Ik heb geprobeerd met een borsteltje en alcohol, en het leek wel even te werken. het was even poetsen totdat de volume bar weer verscheen.
maar nu een paar uur later is het alweer verdwenen. het is wel moeilijk om de volume bar weer tevoorschijn te krijgen.
Wat moet ik doen? blijven schoonmaken?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 februari 2013 om 15:59 ----------

Ik heb geprobeerd om mijn iPhone een tijdje op een dock connector te zetten, en nu heb ik de volume bar weer terug. Maar alleen heb ik een heel ander probleem nu.
Als ik een oplaadkabel in mijn iPhone zet, dan verdwijnt de volume bar weer, En de iPhone wilt niet opladen.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan fixen?

Pikkelateur 20-02-13 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wishaal (Bericht 880039)
Ik heb geprobeerd met een borsteltje en alcohol, en het leek wel even te werken. het was even poetsen totdat de volume bar weer verscheen.
maar nu een paar uur later is het alweer verdwenen. het is wel moeilijk om de volume bar weer tevoorschijn te krijgen.
Wat moet ik doen? blijven schoonmaken?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 februari 2013 om 15:59 ----------

Ik heb geprobeerd om mijn iPhone een tijdje op een dock connector te zetten, en nu heb ik de volume bar weer terug. Maar alleen heb ik een heel ander probleem nu.
Als ik een oplaadkabel in mijn iPhone zet, dan verdwijnt de volume bar weer, En de iPhone wilt niet opladen.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan fixen?

Ik heb het probleem ook een paar keer gehad met mijn iPhone 4S en de dock connector verschillende keren schoongemaakt. Volgens mij heb ik het 3 a vier keer gehad en daarna was het bij mij opgelost.
Blijft het zich aanhouden na een paar keer schoonmaken, dan is het misschien beter om je dock connector te laten vervangen. Suc6!

Wishaal 20-02-13 19:37

Nu opeens werkt alles perfect. Geluid werkt goed, iPhone laad normaal op.
Zal alles nu goed blijven? of is het alsnog handig dat ik mijn telefoon laat ophalen voor onderzoek? (want vrijdag zou het opgehaald worden.)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:17.