//

Iphone gehackt?

Iphone gehackt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, even een vraagje kan een iphone op afstand worden bestuurd ? Het verhaal: Ik heb nog een leuke oude iphone 3gs.(ja tijd voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-13, 21:33
Gamebusters Gamebusters is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: belgie
Berichten: 56
Standaard Iphone gehackt?

Beste allemaal,

even een vraagje kan een iphone op afstand worden bestuurd ?

Het verhaal:

Ik heb nog een leuke oude iphone 3gs.(ja tijd voor een update mja heb hem al zeker 3 jaar en hij werkt prima) en hij is echt jaar geleden gevallen en er zat een scheur in het beeldscherm. Oke prima alles werkte nog. Tot voor kort....opeens reageerde mijn beeldscherm niet meer? oke prima? dus ik probeer te achterhalen welk deel van mijn scherm het nog wel doet. wat blijkt nou alleen het onderste deel(slide to unlock) deed het niet meer. Nou ik aan een maat vragen of hij mij een whats app wilde sturen.

Nou whats app gestuurd en hoppa ik kwam mijn iphone binnen. Nou leuk en aardig ik probeer noties te openen maar hij ging elke keer naar instellingen--> privacy.
oke ik denk de iphone flipt hem helemaal.....Nou ik dus gewoon home button in drukken na 3x was het me gelukt en kon ik noties maken....dus ik probeer te kijken tot hoever het scherm nog reageerd.

Begint de iphone in eenkeer uit het niets te typen(gewoon achter elkaar O en P ) Begrijpelijk ik denk: Draadje los oke.

Maar in eenkeer gaat hij naar mijn home screen opent mijn foto's en begint op foto's in te zoomen....en dan weer terug naar foto's en dan weer een nieuwe foto...Oke dit vond ik toch wel heel erg verdacht?

Gaat die naar mijn berichten en zie ik mijn iphone automatische berichten te openen....onder andere van mij vriendin en van mijn maat....En dat ding gaat uit zich zelf naar boven scrollen en klikt uit zichzelf op eerdere berichten laden....

Vervolgens gaat de iphone weer terug naar de home screen en opent weer mijn foto's en stelt UITZICHZELF een nieuwe achtergrond in nota bene van mij n vriendin en ik!

Dus ik probeer naar instellingen te gaan en Wi-Fi enzo uit te zetten....maar dat lukte me niet....uit eindelijk was het me gelukt om mijn iphone op vliegtuigmodus te zetten....en toen opeens was alles over?

Nja ik simkaart eruit gehaalt....iphone laten reaperen(nieuw scherm) en ik heb mijn hele iphone herstelt via itunes....sindsdien is het niet meer voor gekomen.....

Mijn vraag:
Kan dit allemaal komen omdat er een scheur in mijn beeldscherm kwam? of is het hacken van een telefoon mogelijk?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-13, 22:18
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Lijkt me eerder dat de iphone een opdonder heeft gekregen door de val
  #3  
Oud 19-02-13, 22:34
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Hoezee... AI nadert!

Even zonder gein: je hebt hem herstelt en nu kan er dus niks meer mis mee zijn, wat betreft de "hack ideeën".
  #4  
Oud 20-02-13, 00:10
Gamebusters Gamebusters is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: belgie
Berichten: 56
Standaard

opdonder na de val? hij is 1x gevallen en da was een jaar geleden. mocht er toen wa los zijn geraakt zou ik wel hebben gemerkt. en oke. die gedachte had ik ook. maar de vraag is? is het mogelijk of niet?
  #5  
Oud 20-02-13, 00:55
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Zonder jailbreak volgens mij sowieso niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gehackt? rvanledden76 iPhone algemeen 4 18-12-12 10:33
iPhone gehackt? Daisy Letterman iPhone algemeen 11 19-11-12 23:45
Iphone's gehackt? jordi1994 Archief 1 03-11-09 19:51
Iphone gehackt? WackoV Orange 7 17-08-09 09:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:48.