oor speaker probleem iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet raad, Als iemand mij belt is het geluid erg zacht uit de oorspeaker. Het volgende is al gedaan: Geen protector Diverse malen terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oor speaker probleem iPhone 4
Wie weet raad,
Als iemand mij belt is het geluid erg zacht uit de oorspeaker. Het volgende is al gedaan: Geen protector Diverse malen terug gezet naar fabrieksinstellingen ( reset ) Nieuwe oorspeaker laten plaatsen Volume staat voluit ( knopjes zijkant ) software update gedaan ( firmware ) Voor de rest zijn alle geluiden prima en werkt alles. Wat kan ik verder nog doen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het volume staat voluit met het + knopje tijdens het bellen ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook een iphone 4S gehad van iemand met hetzelfde probleem.
Gelukkig was deze nog in garantie en de persoon heeft een nieuwe gekregen van apple. Hiermee is je probleem wel niet opgelost |
|
|||
|
|||
dit is een bekent probleem bij de iphone 4!
Apple Store - Genius Bar maar hier een afspraak met de genius bar en je krijgt gelijk een nieuwe mee! (als je de bon hebt natuurlijk) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(oor)Speaker iPhone 4 + Wi-Fi ontvangstplaatje | shrekkie19 | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 25-03-13 18:36 |
Er kwam koffie in oor speaker van me iphone 5 | janinee | iPhone algemeen | 2 | 21-11-12 11:06 |
Geen geluid uit oor speaker | mark_83 | iPhone algemeen | 9 | 19-04-11 23:34 |
iPhone 3GS Top/oor speaker defect | Trust^ | iPhone algemeen | 0 | 07-09-10 15:23 |
Geluid werkt niet over oor-speaker en micro | Raap | Archief | 2 | 14-08-08 21:50 |
|
|