iphone berich lezen in het bestand van de backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen ik wil graag mijn smsen afprinten ! maar het probleem is de meeste sites geven iets op van print pro en van die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone berich lezen in het bestand van de backup
beste mensen
ik wil graag mijn smsen afprinten ! maar het probleem is de meeste sites geven iets op van print pro en van die programma's maar ik kan die niet gebruiken omwille ik geen printer heb ! ik wil via de pc waar ik cijfercode heb gevonden de tekens en alles omzetten in hele berichten voor deze op de computer op te slaan omwille dat het belangrijk is van tijd en uur en alles ! met welke software kan ik dit omzetten , graag hulp aub mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat voor programma is dat ,waar kan ik dit vinden , en hoe te gebruiken
mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb ios 6.1.1 kan ik dit hiermee gebruiken hij is ook niet gejailbreakt of zo !
dus de vraag kan ik dit direct gebruiken ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
lol nee het is in orde veel te vlug geweest !
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nu niet overdrijven he , maar al het begin is soms moeilijk iedereen moet leren !
en we hebben een mond gekregen voor het te vragen , ik ben zeker niet beschaamd hierover . |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
den deze komt wel van antwaarpe he kweni of ge da wet !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Grootte van het iOS 5 bestand | Mauriceapple | iPhone algemeen | 4 | 12-10-11 21:01 |
backup bestand | bunqueejump | iPhone algemeen | 3 | 15-12-10 14:05 |
backup lezen | ericb | iPhone algemeen | 2 | 01-08-09 16:15 |
problemen met het lezen van zowel sms als binnengekomen mail | Harry Geytenbeek | iPhone algemeen | 0 | 25-03-09 01:03 |
openen/lezen sqlitedb bestand xp/windows?? | Francis78 | iPhone algemeen | 3 | 20-09-08 13:52 |
|
|