//

iPhone 4s WiFi greyed out

iPhone 4s WiFi greyed out discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag is de iPhone opgehaald door de UPS ging wel vreemd vond ik zelf, ik kreeg een ontvangst bevestiging en de man die de telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-03-13, 21:06
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

Vandaag is de iPhone opgehaald door de UPS ging wel vreemd vond ik zelf, ik kreeg een ontvangst bevestiging en de man die de telefoon aan nam keek helemaal niet of het wel de goede telefoon was en stopte hem zo in zijn jaszak.. Maargoed hij is volgens de ups trackingsystem gewoon als opgehaald geregistreerd dus dat zal wel goed komen!

Op de apple site staat nou trouwens bij mijn reparatie status: 'iPhone Volledig apparaat vervangen' terwijl ik nooit aangevraagd heb het hele apparaat te vervangen, maargoed ook dat zullen we wel zien, valt als het goed is gewoon onder de apple garantie!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-03-13, 21:11
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jopvdsteen Bekijk bericht
Vandaag is de iPhone opgehaald door de UPS ging wel vreemd vond ik zelf, ik kreeg een ontvangst bevestiging en de man die de telefoon aan nam keek helemaal niet of het wel de goede telefoon was en stopte hem zo in zijn jaszak.. Maargoed hij is volgens de ups trackingsystem gewoon als opgehaald geregistreerd dus dat zal wel goed komen!

Op de apple site staat nou trouwens bij mijn reparatie status: 'iPhone Volledig apparaat vervangen' terwijl ik nooit aangevraagd heb het hele apparaat te vervangen, maargoed ook dat zullen we wel zien, valt als het goed is gewoon onder de apple garantie!
Normaal zijn daar speciale doosjes voor die UPS moet gebruiken.
Apple bepaald zelf of het toestel word vervangen of niet
  #23  
Oud 06-03-13, 21:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jopvdsteen Bekijk bericht
Op de apple site staat nou trouwens bij mijn reparatie status: 'iPhone Volledig apparaat vervangen' terwijl ik nooit aangevraagd heb het hele apparaat te vervangen...
Als het een probleem is met Wi-Fi/BT radiochip gaat Apple dat echt niet herstellen. Dan wordt het ding omgeruild.

In mijn geval belde die UPS man aan en vroeg of hij mocht binnenkomen. Hij had een opgevouwen doosje bij. Heeft het doosje opengevouwen, de iPhone 4S netjes onder de plastic in het doosje geschoven. En dan een etiket op het doosje geplakt. Die iPhone werd naar Breda verzonden en twee dagen later werd er een nieuwe gebracht door UPS.
  #24  
Oud 06-03-13, 21:57
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

Deze bezorger (of eigenlijk ophaler) zei dat hij het in de auto wel in een pakketje zou stoppen, en aangezien ik al het afleverbewijs had dacht ik dat het wel goed zou zijn.

Pakketje wordt ook hier richting breda verzonden volgens het trackingsnummer op de ups site.
  #25  
Oud 07-03-13, 00:40
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Als jij een ontvangstbewijs hebt is het voor jou inderdaad prima & af. Verdere afhandeling (en eventueel kwijt raken ofzo) is nu voor UPS

Standaard werkwijze van Apple is inderdaad om jou een nieuw toestel te leveren, dan heeft Apple verder alle tijd om te bekijken of ze jouw oude toestel gaan repareren en zo ja wanneer

Heb je wel je simkaart uit het toestel gehaald?
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #26  
Oud 07-03-13, 09:25
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilles111 Bekijk bericht
Als jij een ontvangstbewijs hebt is het voor jou inderdaad prima & af. Verdere afhandeling (en eventueel kwijt raken ofzo) is nu voor UPS

Standaard werkwijze van Apple is inderdaad om jou een nieuw toestel te leveren, dan heeft Apple verder alle tijd om te bekijken of ze jouw oude toestel gaan repareren en zo ja wanneer

Heb je wel je simkaart uit het toestel gehaald?
Mooi dan hoop ik maar dat ik snel een nieuw (of in ieder geval werkend) toestel krijg, leven zonder iPhone is toch anders

Jep simkaart heb ik van te voren verwijderd, stond in alle mails die ik krijg een keer of 5 aangegeven dus dat kon ik haast niet vergeten!
  #27  
Oud 07-03-13, 12:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jopvdsteen Bekijk bericht
Pakketje wordt ook hier richting breda verzonden volgens het trackingsnummer op de ups site.
Je had misschien zelf van Tilburg naar Breda kunnen fietsen. In ieder geval wens ik je veel succes
  #28  
Oud 07-03-13, 14:26
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

haha fietsen was toch wel iets te ver geweest maar als ik geweten had dat het naar bedra moest had ik best even op en neer kunnen rijden inderdaad, zelfs met de trein is dat wel te betalen! Maar dit werkt net zo goed eigenlijk.

vanmiddag een mailtje van de ups gehad dat het product bij apple was afgeleverd en ook bij mijn reparatie status staat al 'step 2 service completed'
en staat nu dus te wachten op 'step 3 Product replacement pending'

erg snelle service lijkt het dus!! Hopen dat ik morgen de nieuwe telefoon al binnen heb ben bang dat er op zaterdag niet bezorgd wordt dus dan zou ik moeten wachten tot na het weekend...
  #29  
Oud 07-03-13, 18:42
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

Zojuist een nieuwe update:

Stap 3 Retournering
8 maart 2013: Vervangend product verzonden

Grappig dat ze dat al op 8maart zetten terwijl het nu nog de 7e is, maar de tracecode van ups herkent hem in ieder geval al dus waarschijnlijk morgen weer hier!

Iemand trouwens enig idee of het echt een nieuwe is of een refurb?
  #30  
Oud 07-03-13, 18:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jopvdsteen Bekijk bericht
Iemand trouwens enig idee of het echt een nieuwe is of een refurb?
Dat is moeilijk om vast te stellen. Sommigen menen dat aan het serienummer te kunnen zien.

Mijn vervangings-iPhone 4S zag er zo splinternieuw uit dat ik het ding maar "nieuwe iPhone 4S" genoemd heb
  #31  
Oud 07-03-13, 18:47
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

Maar je krijgt hem niet helemaal in een nieuw (gesealed) doosje, met oplader etc. Of wel?
  #32  
Oud 07-03-13, 18:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jopvdsteen Bekijk bericht
Maar je krijgt hem niet helemaal in een nieuw (gesealed) doosje, met oplader etc. Of wel?
Die van mijn zat in een gesealed wit doosje zonder oplader een oortjes.

Maar, betekent dat, dat het een refurbished iPhone is? Ik meen mij een discussie te herinneren waar forumleden bij een bepaalde winkel zulke iPhone 5 kochten in witte doosjes (zonder lader en oortjes) en bij hoog en laag beweerden dat het nieuwe toestellen waren.

Hoe dan ook, er loopt al een heel lange discussie over vervanging-iPhones die al dan niet refurbished zijn.
  #33  
Oud 07-03-13, 19:40
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

Net een mail van apple gehad met mijn nieuwe serie code, volgens de chipmunk site is hij gemaakt in week 3 2013 redelijk nieuw dus, mijn oude kwam uit week 13 2012 dus ruim negen maanden nieuwer, ik ben benieuwd!
  #34  
Oud 08-03-13, 17:06
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

Jahoor, vanmiddag rond drie uur een (volgensmij) splinternieuwe iPhone 4s bezorgd, super service van apple!!
  #35  
Oud 08-03-13, 17:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zoals je ziet, een tripje Amsterdam is niet altijd noodzakelijk. Succes verder
  #36  
Oud 09-04-13, 15:49
RikLeys RikLeys is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 2
Standaard

Wanneer ze je telefoon dan komen halen, geef je dan enkel je toestel mee, of ook papieren als aankoopbewijs etc?
Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem, maar mijn aankoopbewijs ligt in Antwerpen (op kot) en zou liever nu bellen ipv morgen, wanneer ik het bewijs ben gaan halen!
Héél irritant probleem wel
  #37  
Oud 09-04-13, 15:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RikLeys Bekijk bericht
Wanneer ze je telefoon dan komen halen, geef je dan enkel je toestel mee, of ook papieren als aankoopbewijs etc?
Alleen de iPhone wordt afgehaald. Als je een incident aanmaakt bij Apple wordt vastgesteld of er al dan niet nog garantie is. Is dat het geval dan wordt het ding opgehaald door DHL/UPS zonder verder gedoe.
  #38  
Oud 10-04-13, 12:48
RikLeys RikLeys is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 2
Standaard

Goed, ook in België komen ze hem halen!
Gisteren gebeld, net afgehaald! Hopelijk heb ik 'm snel weer terug.

Ze hebben hem ook niét in een doosje gestoken, dat ging ze in't magazijn doen, zei ze.
  #39  
Oud 10-04-13, 12:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RikLeys Bekijk bericht
Goed, ook in België komen ze hem halen!
Tja, waarom zou Apple dat in België niet doen als zij het in Holland (en andere landen) wel doen. Succes verder
  #40  
Oud 11-04-13, 18:59
Simlocked Simlocked is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 14
Standaard

Beste, Ik zit met het zelfde probleem...
Wat hebben jullie aan apple verteld/gezegd over jullie iphone?
Ik ben bang dat ik iets verkeerd ga zeggen en ze afkomen met, ja dat valt niet onder garantie... mvg!
Reageren

Labels
apple store, greyed out, iphone 4s, probleem, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi greyed out. ThaGhost Wi-Fi 16 27-06-15 10:37
greyed Wi-Fi - Wi-Fi kaart kapot? blond Wi-Fi 3 21-09-11 06:27
Wi-Fi GREYED out (N/A) vSven Wi-Fi 0 04-12-10 08:32
Oplossing Wi-Fi problemen iphone 1st gen (non greyed) djoxid Wi-Fi 2 28-04-09 15:54
Wi-Fi greyed out: kan iemand dit in mensentaal vertalen :)? willydb Wi-Fi 20 21-09-08 00:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:32.