//

Batterij snel leeg na reparatie home button?

Batterij snel leeg na reparatie home button? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de haperende home button van mijn iPhone 4 laten repareren, en nu lijkt mijn batterij ineens véél sneller leeg te lopen, ook als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-02-13, 17:14
ccharlotte ccharlotte is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 3
Standaard Batterij snel leeg na reparatie home button?

Ik heb de haperende home button van mijn iPhone 4 laten repareren, en nu lijkt mijn batterij ineens véél sneller leeg te lopen, ook als ik 'm helemaal niet gebruik en er niets op de achtergrond draait. Voordat ik de reparateur van van alles ga beschuldigen wilde ik even checken of het mogelijk is dat er bij de reparatie van de home button iets met de batterij gebeurd zou kunnen zijn - any thoughts? Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-13, 17:19
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

dit snap ik niet

waarom niet gewoon even navraag doen bij de reparateur?, nu komen er allerlei speculaties waarom wel en niet ,en daar heb je niks aan , neem aan dat je garantie hebt op deze "reparatie"?

ow ik snap het al : tis zeker weer zo'n universeele phone reparateur die het wel ff kon fiksen, en geen officielle apple dienst ?
  #3  
Oud 25-02-13, 17:23
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie Bekijk bericht
dit snap ik niet

waarom niet gewoon even navraag doen bij de reparateur?, nu komen er allerlei speculaties waarom wel en niet ,en daar heb je niks aan , neem aan dat je garantie hebt op deze "reparatie"?

ow ik snap het al : tis zeker weer zo'n universeele phone reparateur die het wel ff kon fiksen, en geen officielle apple dienst ?

Sow what? volgens mij heeft die reparateur of zijn werk goed gedaan of niet en heeft hij jouw batterij vervanen door een "nep" en dan doorverkocht.
Wat die home knop betreft: Er is GEEN verband met de batterij en home knop!
  #4  
Oud 25-02-13, 17:26
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
Sow what? volgens mij heeft die reparateur of zijn werk goed gedaan of niet en heeft hij jouw batterij vervanen door een "nep" en dan doorverkocht.
so kerel dat is een grove beschuldiging van de batterij , en jij begrijpt niet wat ik bedoel .....blijkbaar heb je ervaring met ,non-officiële apple reparateurs?

dit is al weer het zoveelste draadje dat iets is gefixt door "iemand" en dat er alleen maar meer klachten zijn bijgekomen, vaak centen kwestie , dan dus ook niet lopen miepen .....

gewoon even terug gaan en uitleggen wat het probleem is .....
  #5  
Oud 25-02-13, 17:41
ccharlotte ccharlotte is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie Bekijk bericht
dit is al weer het zoveelste draadje dat iets is gefixt door "iemand" en dat er alleen maar meer klachten zijn bijgekomen, vaak centen kwestie , dan dus ook niet lopen miepen .....
Zo, lekker behulpzaam :-/
Het was inderdaad een universele reparateur, maar de reden was niet centen (kostte bijna hetzelfde als bij een officiele reparateur) maar dat het dicht bij mijn huis zit wegens heb het gruwelijk druk. Dit is de eerste keer dat ik een telefoon laat repareren, ik heb gewoon even online gezocht of er geen slechte recensies waren van deze winkel, en die waren er niet. Ik heb van anderen uit mijn omgeving ook positieve verhalen over universele reparateurs gehoord, dus ik verwachtte niet dat er problemen zouden zijn.

Tegen de tijd dat ik terug kom uit mijn werk in een andere stad is de winkel dicht, dus ik kan er pas weer zaterdag naartoe, vandaar dat ik dacht het hier eerst even te vragen.

Anyway, een discussie over waar ik hem heb laten repareren heb ik niet heel erg veel aan, ik wilde alleen graag weten of dit een bekend probleem is.
  #6  
Oud 25-02-13, 17:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccharlotte Bekijk bericht
Zo, lekker behulpzaam :-/
Sluit de iPhone aan de originele lader aan en voer een harde reset uit. Laat de iPhone opladen tot 100% capaciteit. Als 100% bereikt is dan laat je hem nog ca. 30 minuten aan de lader.

Als het probleem dan nog aanwezig kan je terug gaan naar die reparateur.

Succes gewenst
  #7  
Oud 25-02-13, 17:51
ccharlotte ccharlotte is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 3
Standaard

Ga ik proberen, hartelijk dank Timosha!
  #8  
Oud 25-02-13, 17:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccharlotte Bekijk bericht
Ga ik proberen, hartelijk dank Timosha!
Doe dat Als de accu los geweest is van het moederbord zijn er een paar vluchtige parameters over de toestand van de accu verdwenen. Door de beschreven procedure uit te voeren wordt de accu opnieuw gekalibreerd.

Succes gewenst
Reageren

Labels
batterij snel leeg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij snel leeg? polopeer iPhone algemeen 11 29-03-12 17:49
batterij snel leeg gertk57 iPhone algemeen 6 12-09-11 20:51
Batterij snel leeg (fw 4.x) wikas iPhone algemeen 56 19-03-11 11:29
Batterij snel leeg --koen-- iPhone algemeen 7 20-06-10 07:44
Batterij snel leeg Cronaldo7 Archief 11 23-07-09 16:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.