iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Filmpje van Iphone4s naar pc, hoe recht te zetten? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/135963-filmpje-iphone4s-naar-pc-recht-zetten.html)

pantahduc 26-02-13 13:44

Filmpje van Iphone4s naar pc, hoe recht te zetten?
 
Als ik een filmpje maak met mijn Iphone 4s en mijn toestel niet rechtop (homeknop onder) houd maar horizontaal (homeknop links of rechts) dan blijft het filmpje op mijn pc ook horizontaal staan. Weet iemand hoe ik dat dan weer recht kan zetten op mijn pc? Op mijn Iphone speelt het dan wel goed af, maar op de pc dus of op zijn kop of op zijn zijkant. Of moet je je toestel altijd rechtop houden met filmen?

Het is al opgelost.

bertoes 26-02-13 14:17

Hoe heb je dat opgelost, graag delen met andere forumleden! Dat is de opzet van dit forum; van elkaars problemen en oplossingen leren!
Dank voor inzet:-)

pantahduc 26-02-13 14:35

Oh sorry:-).
Ik ben aan het proberen gegaan met het toestel op verschillende manieren te houden en dan op het filmpje te zeggen hoe ik hem hield. Toen kwam ik erachter dat als ik de homeknop rechts hield hij een prima filmpje gaf op mijn pc.

pantahduc 09-08-13 10:23

Helaas heeft mijn man ook verkeerd gefilmd en dus alle filmpjes staan op zijn zijkant op de pc. Weet iemand hoe ik die weer recht kan krijgen? Is daar software voor?

Guest-20180925190238 09-08-13 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc (Bericht 906680)
Is daar software voor?

Dat kan met elke goede videobewerking-software. Zoals Adobe Premiere, Adobe Premiere Elements, Pinnacle (Avid) Studio, enz...

pantahduc 09-08-13 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 906681)
Dat kan met elke goede videobewerking-software. Zoals Adobe Premiere, Adobe Premiere Elements, Pinnacle (Avid) Studio, enz...

Ik heb dat Adobe Premiere gedownload, maar daar snap ik dus niets van. Is er niet iets simpels in het Nederlands?

Guest-20180925190238 09-08-13 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc (Bericht 906720)
Is er niet iets simpels in het Nederlands?

Adobe Premiere Elements en Pinnacle Studio zijn er in het Nederlands. Misschien zijn er nog andere mogelijkheden:

Let me google that for you

pantahduc 09-08-13 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 906721)
Adobe Premiere Elements en Pinnacle Studio zijn er in het Nederlands. Misschien zijn er nog andere mogelijkheden:

Let me google that for you

Ik heb Windows Movie Maker op mijn laptop staan. Daar ging het dus heel makkelijk mee. Daar kun je van alles mee doen. Heel simpel, zelfs voor mij:-).
Maar bedankt voor het meedenken.

Guest-20180925190238 09-08-13 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc (Bericht 906724)
Maar bedankt voor het meedenken.

Graag gedaan. Goed dat het gelukt is met Windows Moviemaker. Dat programma ken ik helaas niet. Succes verder. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.