iPhone 3Gs synchroniseert geen apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer mijn iPhone 3Gs te synchroniseren met itunes, maar zodra het bij stap 3 van 5 komt genaamd "bepalen welke apps worden gesynchroniseerd" Dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3Gs synchroniseert geen apps
Ik probeer mijn iPhone 3Gs te synchroniseren met itunes, maar zodra het bij stap 3 van 5 komt genaamd "bepalen welke apps worden gesynchroniseerd" Dan stopt het opeens met synchroniseren. op die manier kan ik ook geen apps via itunes op m'n 3Gs krijgen.
Hoe kan ik dit oplossen? (iPad 4 en iPhone 4s synchroniseren wel gewoon) (In tegenstelling tot anderen krijg ik geen foutmelding) Laatst gewijzigd door Wishaal; 27-02-13 om 00:00. Reden: aanvullende informatie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs synchroniseert niet meer! | jackdaniels16 | iPhone algemeen | 3 | 14-06-12 01:07 |
Muziek: iphone synchroniseert geen muziek | klapstoel | Muziek, foto & video | 0 | 08-05-10 21:07 |
iTunes synchroniseert geen apps | Elies | iTunes | 12 | 11-12-09 23:37 |
|
|