//

Vraagje over betekenis van 'gebruik' in instellingen

Vraagje over betekenis van 'gebruik' in instellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik er naar google vind ik niet wat ik zoek, dus hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen. Als ik in mijn iphone naar instellingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-02-13, 15:10
iefoon iefoon is offline
• iOS 11.3
• 7.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 21
Standaard Vraagje over betekenis van 'gebruik' in instellingen

Als ik er naar google vind ik niet wat ik zoek, dus hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen.

Als ik in mijn iphone naar instellingen ga -> algemeen -> gebruik, krijg ik apps te zien met aantal MB's (en GB's) erachter.

Bij 'muziek' en foto's begrijp ik nog wel wat het inhoudt, maar bij instragram staat er bijvoorbeeld 953 MB. (bij mijn vriend 3,5 GB). Zo heb ik ook bij een twitterapp en facebook een redelijk hoog aantal MB's staan.

Maar waar komen die vandaan en hoe haal ik dat weg? Bij instagram staan de foto's toch op een server?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-13, 15:50
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

In het geval van Instagram zou ik het zo snel weten behalve de app verwijderen en weer installeren.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 27-02-13, 16:02
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Dat is uitzonderlijk veel. Het klopt dat apps natuurlijk ook lokaal data opslaan voor hun werking en daardoor over tijd kunnen groeien. Instagram haalt de foto's wel van een server maar zal ook lokaal cachen om alles wat sneller te laten werken. Sommige apps hebben een optie om hun cache te verwijderen, maar instagram heeft dat niet. De enige optie lijkt me dan om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Bij mij gebruiken twitter en instagram niet zoveel ruimte, dus wat er nu precies aan de hand is? De iCulture app kan daarentegen snel oplopen, maar die heeft gelukkig een delete cache optie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone > instellingen > gebruik probleem iDriss Archief 2 04-10-08 20:47
iphone instellingen gebruik cedricgl iPhone algemeen 1 03-04-08 13:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.